ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13789
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
استان تهران سیاهپوش شد/حضور فاطمیون در قبله تهران

استان تهران سیاهپوش شد/حضور فاطمیون در قبله تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان ها و مناطق مختلف استان تهران سیاهپوش و بیرق ها و پرچم های عزای بی بی دوعالم توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برافراشته شد. مردم متدین استان تهران روز شنبه با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان ها و مناطق مختلف استان تهران سیاهپوش و بیرق ها و پرچم های عزای بی بی دوعالم توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برافراشته شد.

مردم متدین استان تهران روز شنبه با حضور در مساجد، امامزادگان و هیئات مذهبی، در سوگ شهادت بی بی دو عالم و مادر سادات به سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

مراسم محوری مردم شهرستان ورامین ظهر شنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور اقشار و طبقات مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان برگزار شد.

حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت شد

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع عزاداران فاطمی در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی به عنوان بهترین الگو برای اقشار مختلف مردم محسوب می شوند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) علاوه بر اینکه مادری مومن و همسری فداکار بودند، در جریانات اجتماعی به وظیفه خود عمل کرده و در نهایت نیز شهیده راه ولایت شدند.

محمودی با اشاره به این نکته که ایام فاطمیه دارای حرمت و احترام فراوانی میان دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت است، ادامه داد: ائمه معصومین در ایام فاطمیه ناراحت هستند و دوستداران اهل بیت نیز با برگزاری مراسم عزاداری، عشق و ارادت خود را به مادر امامان معصوم نشان می دهند.

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) میزبان فاطمیون

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین عنوان کرد: باید زنان و دختران ما، حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوی خود برگزینند و بدون تردید تمسک به ویژگی شخصیت هایی نظیر حضرت فاطمه(س) در زندگی انسان ها، می تواند توطئه های دشمن را در ابعاد مختلف خنثی سازد.

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان قبله تهران نیزدر سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شاهد حضور دوستداران و ارادتمندان به آن حضرت بود که از نقاط دور و نزدیک در این مکان مقدس حاضر شده بودند.

همزمان با ایام سوگواری وعزاداری بی بی دو عالم، برنامه های متعدد فرهنگی و مذهبی در ایام فاطمیه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

برخی از دوستداران و ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، با برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عزاداران فاطمی، عشق و ارادت خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسین قدوسی امام جمعه موقت ورامین و از کارشناسان مذهبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بهترین نمونه برای آیین همسرداری است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) بهترین آموزه های دینی در حوزه همسرداری، تربیت فرزندان و خانواده را در اختیار دوستداران و محبان خود قرار داده و هر فردی که به این آموزه ها توجه کند، در زندگی دچار مشکل نخواهد شد.

قدوسی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در حوزه های اجتماعی نیز با حفظ کرامت و عزت زن مسلمان، به وظیفه و رسالت خود عمل کرده و بسیاری از توطئه های دشمن در عرصه های گوناگون را نقش بر آب ساختند.

وی عنوان کرد: امروز باید نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، هرچه بیشتر با شخصیت حضرت زهرا(س) و ویژگی های رفتاری و اخلاقی ایشان آشنا و این وجود با برکت را به عنوان الگو برای خود برگزینند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن