ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13832
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
  • 311 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین یادواره سردار مدافع حرم در یاسوج برگزار می شود/ به یاد سردار مهربانی ها

اولین یادواره سردار مدافع حرم در یاسوج برگزار می شود/ به یاد سردار مهربانی ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به برگزاری یکمین یادواره سردار شهید ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان در خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 27 بهمن ماه سالجاری رأس ساعت 9 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به برگزاری یکمین یادواره سردار شهید ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان در خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 27 بهمن ماه سالجاری رأس ساعت 9 صبح در حسینیه عاشاقان ثارالله سپاه فتح استان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی به اشاره به حضور تمامی مسئولان استانی و کشوری  برای شرکتدر این یادواره گفت: در این مراسم که برای پاسداشت سردار مهربانی ها برگزار خواهد شد تمامی همرزمان این سردار بزرگ در این یادواره حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به سخنران این یادواره اشاره داشت وگفت: سخنران این مراسم سردار اسدی از فرماندهان زمان هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

بخشی به حضور سردار اباذری جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در این مراسم اشاره داشت و افزود:همچنین در این مراسم حاج رضا نبوی از مداحان و ذاکرین برتر کشوری به مداحی و روضه خوانی خواهد پرداخت.

شهید سردار ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد در دفاع از حرم حضرت زینب (س) است که سال گذشته در عملیات مستشاری در جبهه های حلب سوریه به دست تروریست های داعش در شهر ریتان شربت سرخ شهادت را نوشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن