ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13851
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدا با اهدای خون خود باعث سربلندی کشور شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه 25 بهمن ماه در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان هریس، گفت: برگزاری یادواره شهدا و گرامیدشت یاد و نام شهدا وظیفه همه می‌باشد و برگزاری این مراسمات باعث […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه 25 بهمن ماه در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان هریس، گفت: برگزاری یادواره شهدا و گرامیدشت یاد و نام شهدا وظیفه همه می‌باشد و برگزاری این مراسمات باعث زنده ماندن یاد و خاطره شهدا، جوانمردی، از جان گذشتگی و ایثار آن‌ها در دل‌ها می‌شود.
وی، افزود: همان گونه که شهیدان زنده و ناظر بر اعمال و کردار ما هستند یاد و نامشان نیز زنده می‌ماند و همه ما مدیون شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم و انشاالله در پیش شهدا شرمنده نباشیم.
پورمهدی با یادآوری رشادت‌های شهدا افزود: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم با اهدای خون خود باعث سربلندی و عزت جامعه اسلامی شده‌اند.
وی به ثمره خون شهدا در این دوران اشاره کرد و گفت: انقلاب و علت به وجود آمدن آن، ناعدالتی و تبعیض در جامعه بود و شهدا برای این کار پیشقدم شدند و ما باید بتوانیم تبعیض و عقب ماندگی‌ها را حل کنیم.
پورمهدی، ادامه داد: به برکت خون شهدا توسعه شهرها و روستاها و گسترش رفاه و خدمات به نقاط محروم منطقه رسیده و ما باید در زدودن محرومیت از روستاها کار جهادی انجام دهیم.
                                                              

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن