ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13857
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :

تقدیر خانواده شهدای مدافع حرم از سریال «آرام می‌گیریم»(اخبار ادبی و هنری)

در بخشی از این بیانیه، خطاب به عبدالعلی علی‌عسگری رئیس ‌صدا و سیما و سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین، آمده است:«همان‌طور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود که مورد استقبال مخاطبین و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که برخوردار از ملودرامی اجتماعی، لحظاتی از […]

در بخشی از این بیانیه، خطاب به عبدالعلی علی‌عسگری رئیس ‌صدا و سیما و سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین، آمده است:
«همان‌طور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود که مورد استقبال مخاطبین و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که برخوردار از ملودرامی اجتماعی، لحظاتی از رشادت و شهادت فرزندان برومند میهن عزیزمان در مرزهای کشور و دفاع از حریم اهل بیت‌(ع) را به تصویر می‌کشد. جای بسی خوشحالی است که کارگردان و عوامل این سریال بدون هیچ دغدغه‌ای از برچسب شعارزدگی، شعائر دینی و انقلابی را متعهدانه در زیباترین شکل ممکن و با تمام وجود به تصویر می‌کشند. ارزش این بدان معناست که در این دوره، استفاده از نام یا تصاویر شهدا که دارای اهمیت والایی است، شعار تلقی شده و عوامل آن به بهانه‌های مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار می‌گیرند، ولیکن عوامل این مجموعه تلویزیونی بدون نگرانی از هجمه جریان‌های نامحرم، لحظه‌ها و تصاویر ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم را به نمایش می‌گذارند. بدینوسیله این بیانیه که جهت حمایت از این مجموعه فاخر تلویزیونی و تقدیر و تشکر از زحمات عوامل سریال به ویژه کارگردان و تهیه‌کننده، به امضای جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم رسیده است به حضورتان ارسال می‌گردد.»
در میان امضاکنندگان این بیانیه اسامی خانواده‌های شهدا و رزمندگان مدافعان حرم نظیر نیکزاد، رضوانی، رحیمی، عزیزی، ملکی، اسدالهی، یارمحمدی، حسینی، مهدی‌پور، مختاربند، بهاری، کسایی و… به چشم می‌خورد.
بخش ادب و هنر کیهان به زودی گفت‌وگویی را با روح‌الله سهرابی منتشر خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن