ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 13860
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۰۳
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری مراسم سالگرد شهید حسن شاطری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم سالگرد سردار مدافع حرم شهید حسن شاطری، روز پنجشنبه، 28 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی فاز 3 برگزار می‌شود. سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم سالگرد سردار مدافع حرم شهید حسن شاطری، روز پنجشنبه، 28 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی فاز 3 برگزار می‌شود.
سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏‌های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏‌های مهندسی جنگ فعالیت داشت.
وی همچنین به‌عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر معظم انقلاب، در سال‏‌های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏‌دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.
این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن