ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14171
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مسیر کوهپیمایی مدافعین حرم اندیمشک افتتاح شد + تصویر

مسیر کوهپیمایی مدافعین حرم اندیمشک افتتاح شد + تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : با حضور مسئولین شهرستان اندیمشک مسیر کوهپیمایی مدافعین حرم اندیمشک مزین به تمثال شهدا افتتاح شد. جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در این مسیر کوهپیمایی تصاویر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : با حضور مسئولین شهرستان اندیمشک مسیر کوهپیمایی مدافعین حرم اندیمشک مزین به تمثال شهدا افتتاح شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در این مسیر کوهپیمایی تصاویر شهدا و همچنین یک نهال برای هر شهید کاشته شده است.

سرگرد پاسدار احسان کریمپور در این خصوص گفت: این خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که امروز تمام معادلات دشمنان اسلام را بر هم زده و نظام اسلامی ایران را در دنیا سربلند و پیشتاز کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا مظهر اقتدار و زمینه‌ساز امنیت نظام اسلامی هستند و تأسی به شهدا ضامن استمرار ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن