ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14206
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :

راهپیمایی چهار هزار نفری دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، همه دانش‌آموزان دختر مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی و با شعار «حجاب، بهای خون شهداست»، مسیر چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می‎کنند.این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، همه دانش‌آموزان دختر مدارس امام رضا(ع) در حمایت از حجاب فاطمی و با شعار «حجاب، بهای خون شهداست»، مسیر چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می‎کنند.
این اجتماع با هدف ترویج فرهنگ حجاب در جامعه به عنوان یادگار حضرت فاطمه(س) و با حضور چهار هزار نفری دانش‌آموزانو مادران برگزار می‎شود.
دانش‎آموزان مدارس امام رضا(ع) صبح روز پنجشنبه با حضور در چهارراه شهدا و با در دست داشتن بیرق و پرچم و سر دادن شعارهای فاطمی به سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی می‎کنند و سپس با حضور در رواق دارالمرحمه به عزاداری، مداحی و نوحه‎خوانی می‎پردازند.
در ادامه این مراسم، قرائت قرآن، تواشیح به صورت دسته جمعی، سخنرانی و توزیع بسته‎های نبات متبرک و اهدای محصولات فرهنگی انجام می‎شود.
یادآور می‌شود، اجتماع بزرگ فاطمیون، به همت بنیاد فرهنگی رضوی و با حضور دانش‎آموزان مدارس امام رضا(ع)، پنجم اسفند سال 95، مسیر چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی را راهپیمایی می‎کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن