ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14230
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

مستند «راه سالم» برای ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود

عباس لاجوردی کارگردان مستند «راه سالم» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره این فیلم مستند این‌گونه اطلاع‌رسانی کرد: «راه سالم» عنوان یک فیلم مستند است که در آن به موضوع مدافعان حرم پرداخته می‌شود. این کار تماماً در سوریه جلوی دوربین رفته و قرار است در ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه سیما رود. […]

عباس لاجوردی کارگردان مستند «راه سالم» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره این فیلم مستند این‌گونه اطلاع‌رسانی کرد: «راه سالم» عنوان یک فیلم مستند است که در آن به موضوع مدافعان حرم پرداخته می‌شود. این کار تماماً در سوریه جلوی دوربین رفته و قرار است در ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه سیما رود.

وی افزود: تولید این مستند نزدیک به یکسال زمان برده است. این کار در 30 دقیقه تهیه شده و محور و موضوع آن دفاع از تفکر شیعی است. در این مستند علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی کار را هم بر عهده دارم، این کار محصول گروه معارف سیماست.

لاجوردی هدف از ساخت این مستند را چنین توضیح داد: این کار را برای خوشایند جشنواره‌ها نمی‌سازم، چون می‌دانم این دست موضوعات معمولاً در این رویداد غریب واقع می‌شوند، برای همین من جایزه خود را برای تولید این قبیل آثار از صاحب کار خواهم گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن