ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14272
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۰۷
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان «سرباز زینب» در دانشگاه علوم قضایی

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان «سرباز زینب» در دانشگاه علوم قضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان «سرباز زینب» به همت هیئت فاطمیون و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و با حضور خانواده معظم شهدا در این دانشگاه برگزار شد. حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع در این مراسم در ابتدا به تبیین لزوم برپایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان «سرباز زینب» به همت هیئت فاطمیون و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و با حضور خانواده معظم شهدا در این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع در این مراسم در ابتدا به تبیین لزوم برپایی یادواره برای شهدا پرداخته و به آیاتی که به تذکر و یادآوری الگوهای قرآنی‌ای هم چون حضرت ابراهیم(ع ) دعوت می‌کنند اشاره کرد و افزود: این اشخاص به دلیل وجود ویژگی‌هایی که در آن‌ها بود مورد سفارش قرآن برای تذکار و یادآوری قرار گرفت. شهدا نیز با داشتن ویژگی‌هایی هم چون عالم به زمان بودن، داشتن افق بلند و صبر و استقامت شایسته توجه و الگو برداری هستند.

وی در ادامه به تبیین ویژگی‌های فوق پرداخت و با توجه به حدیث «العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس» گفت: شهدا مردانی هستند که زمانه خود را به خوبی می‌شناسند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع تاکید کرد: انسان‌های بزرگ خود را خرج اهداف کوچک نمی‌کنند. انتظار مشاهده ثمره و نتیجه کار خود را در طول زندگی ندارند. افق شهدای گمنام نیز این چنین بلند است همچون امام راحل که ثمرات قیام او بعد از رحلت ایشان محقق شده و فرا تر از آن قیام سیدالشهدا که انقلاب اسلامی ایران نیز یکی از ثمرات آن است.

وی تاکید کرد: انسان‌های بزرگ پای زمان شناسی خود به خوبی هزینه می‌دهند، سختی می‌کشند، کتک می‌خورند و حتی جان می دهند. انسان‌های کوچک را می‌توان از آدم‌های بزرگ از طریق نصاب استقامتشان شناخت.

لازم به ذکر است که پدران شهیدان مدافع حرم رسول خلیلی و محمد رضا دهقان نیز به عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور داشته که در پایان یادبودی به آنها اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.