ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14281
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام نفاق انگیز در جامعه شناسایی شود/ لزوم حرکت در مسیر شهدا

اقدام نفاق انگیز در جامعه شناسایی شود/ لزوم حرکت در مسیر شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، جلیل بابازاده پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای خیبر و مدافعان حرم اردبیل تصریح کرد: ویژگی انقلاب این است که هر روز آن حساس‌تر از روز گذشته است و می‌بایست با هوشیاری از آرمان‌های آن دفاع کرد. وی افزود: این مهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، جلیل بابازاده پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای خیبر و مدافعان حرم اردبیل تصریح کرد: ویژگی انقلاب این است که هر روز آن حساس‌تر از روز گذشته است و می‌بایست با هوشیاری از آرمان‌های آن دفاع کرد.

وی افزود: این مهم ایجاب می‌کند حرکت‌های نفاق شناسایی شده و با توجه به اینکه نفاق هیچ‌گاه خاموش نشده و به پایان نمی‌رسد، با هوشیاری عمل کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: رمز شناسایی نفاق صداقت و گام برداشتن در مسیر ولایت است و امروز اگر به دنبال ادای دین به خون شهدا هستیم می‌بایست با هر اقدامی که انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را تهدید می‌کند، مقابله شود.

بابازاده متذکر شد: ادای دین به شهدا وظیفه هر شهروند است و همچنان که زمانی شهدا با ایثار و از جان گذشتگی امنیت و آرامش را در کشور برقرار کردند امروز وظیفه ما حرکت در مسیر شهدا است.

وی با تأکید به جایگاه رفیع شهدا اضافه کرد: اگر کوچک‌ترین اقدامی اسلام و انقلاب را تهدید کند، این رزمندگان هستند که در خط مقدم مبارزه قرار گرفته‌اند و چه در زمان دفاع مقدس و چه امروز شهدا مدافع انقلاب و ارزش‌های آن هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با ذکر مثالی به شهدای مدافع حرم اردبیل از جمله علی آقایی و هاشم دهقانی نیا، شهدای عملیات خیبر بدر مهدی و حمید باکری و شهدای شمال غرب کشور سعید قهاری اشاره کرد و افزود: هر کدام از این شهدا در طول حیات خود ولایت مداری و دفاع از ارزش‌های انقلاب را اثبات کردند.

در این مراسم از دو کتاب شهدای مدافع حرم هاشم دهقانی نیا و علی آقایی رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.