ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14283
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۵۸
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم مستند ۴ شهید مدافع حرم در دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی ساخته می‌شود

فیلم مستند ۴ شهید مدافع حرم در دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی ساخته می‌شود

  اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید   حجت‌اسلام جباریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، در خصوص تاثیر زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای دانشگاهی، گفت: برای استحکام و استقامت انقلاب اسلامی برگزاری چنین کنگره‌هایی در دانشگاه‌ها ضروری است.   وی تصریح کرد: شهدای صدر اسلام به دلیل داشتن عقیده و فرهنگ […]

  اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

حجت‌اسلام جباریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، در خصوص تاثیر زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای دانشگاهی، گفت: برای استحکام و استقامت انقلاب اسلامی برگزاری چنین کنگره‌هایی در دانشگاه‌ها ضروری است.

 

وی تصریح کرد: شهدای صدر اسلام به دلیل داشتن عقیده و فرهنگ از انگیزه بالایی برخودار بودند، به این خاطر از جان خود و مسائل دنیوی گذشتند و به دفاع از اسلام پرداختند و این مهمترین عامل پیشرفت، استحکام و استقامت حکومت اسلامی بود.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: نظام اسلامی ایران به همین صورت است، بنابراین لازم است که دانشجویان با عقیده شهدا آشنا شوند که با انگیزه بیشتری از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

 

جباریان با بیان این نکته که در تمامی اجتماعات بشری نخبگان در دانشگاه حضور دارند و روی افراد جامعه و خانواده خود تاثیرگذار می‌باشند، بیان داشت: خوشبختانه برخی از جوانان امروز با ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین عقاید شهدا آشنا می‌باشند، در نتیجه به پاسداشت انقلاب اسلامی و ارزش‌ها می‌پردازند و برخی دیگر با درک عقاید شهدا دچار تحول می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان چهار شهید مدافع حرم دارد، گفت: در نظر داریم فیلم مستند این شهدای دانشجو را تهیه کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.