ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14315
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش فاطمیون در بخش خشکبیجار برگزار شد+تصاویر

همایش فاطمیون در بخش خشکبیجار برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان  مایش فاطمیون به‌ مناسبت گرامیداشت شهادت دخت نبی اکرم(ص) شامگاه شب گذشته در مسجد جامع خشکبیجار برگزار شد. حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار اظهار داشت:عظمت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)  بسیار بالاتر از چیزی است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان  مایش فاطمیون به‌ مناسبت گرامیداشت شهادت دخت نبی اکرم(ص) شامگاه شب گذشته در مسجد جامع خشکبیجار برگزار شد.

حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار اظهار داشت:عظمت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)  بسیار بالاتر از چیزی است که تاکنون در باره این بانوی بزرگ برای ما بیان شده است.

حجت‌الاسلام رضا زمانیمتذکر شد: جایگاه و صفات حضرت زهرا(س) به حدی است که علاوه بر مشاهده بیانات بزرگان دینی و ائمه اطهار(ع) در ارتباط با مقام رفیع این بانو، خداوند در قرآن و در سوره کوثر از ایشان به عنوان خیر کثیر یاد می‌کند.

وی تاکید کرد: بنا بر بیانات امام خمینی(ره) پیروی از حضرت فاطمه(س) مسئولیتی بزرگ را بر گردن پیروان آن حضرت می‌گذارد و ما باید به عنوان شیعیان مکتب امیرالمومنین(ع) همواره سبک زندگی و سیره این بانوی بزرگ اسلام را سرمشق خود قرار دهیم.

امام جمعه خشکبیجار تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در مقابل دشمنان اسلام واقعی و در راه سربلندی مکتب علوی و احقاق حق مسلمانان جهاد کرد و در راه حفظ حریم اسلام و ولایت جان خود را فدا کرد.

گفتنی است مداحی و ذکر مصیبت برادر صابر متقی به مناسبت ایام شهادت زهرا (س) از بخش های دیگر این همایش معنوی بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.