ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14367
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۳۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع فاطمیون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در بهار برگزار می شود

تجمع فاطمیون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در بهار برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، شهر بهار یکی از شهرهای مذهبی کشور است که جوانان آن بسیار علاقمند به شرکت در هیئات مذهبی بوده و به طور فعال در مراسم گوناگون شرکت می کنند؛ اما گاهی تعدد این هیئات مذهبی ممکن است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، شهر بهار یکی از شهرهای مذهبی کشور است که جوانان آن بسیار علاقمند به شرکت در هیئات مذهبی بوده و به طور فعال در مراسم گوناگون شرکت می کنند؛ اما گاهی تعدد این هیئات مذهبی ممکن است به ایجاد نوعی رقابت در بین هیئت ها منجر شود و هر یک از جوانان هیئات به نوعی می خواهند که وجه تمایزی با هیئات دیگر داشته باشند و برای این موضوع گاه شاهد تبلیغات وسیع و یا نوآوری های گوناگون از این هیئت ها هستیم.

چندی است که در شهر بهار در مراسم گوناگون شاهد حرکت جدیدی از هیئت ها هستیم و آن تجمع هیئت ها در مراسمی همچون تجمع تاسوعا، تجمع زنجیرزنان و تجمع فاطمیون است که چند سالی است با همت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی در حال انجام است.

امسال نیز در روز پنج شنبه 12 اسفند  ماه ساعت ده صبح تجمع فاطمیون در میدان امام شهر بهار برگزار می شود. به این بهانه جلسه ای در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با شرکت ارگان های خدمات رسان برگزار شد و در مورد کمیت و کیفیت مراسم گفتگو شد.

همچنین در این جلسه در مورد مراسم اعتکاف که در 20 فروردین ماه برگزار می شود گفتگو شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در این باره گفت: در سال گذشته 18 مسجد وتعداد 700 نفر در سطح شهرستان بهار در بحث اعتکاف شرکت داشتند که نسبت به سال گذشته آن 50درصد رشد داشت و پیش بینی ما این است که امسال تعداد مساجد به 25 مسجد برسد.

حجت الاسلام جمشیدی به مقارن شدن ایام اعتکاف با ایام تبلیغاتی انتخاباتی گفت: باید بحث معنویت اعتکاف در مساجد حفظ شود و از ورود اشخاص، احزاب و گروه های تبلیغاتی به مساجد جلوگیری کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.