ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14371
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۲۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ فاطمیون در فریمان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ فاطمیون در فریمان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمهدی نجفی در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی شهرستان فریمان برگزار می‌شود.   حجت الاسلام نجفی اظهارکرد: این مراسم طبق روال سال‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمهدی نجفی در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع) اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی شهرستان فریمان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام نجفی اظهارکرد: این مراسم طبق روال سال‌های گذشته از سطح شهرفریمان به سوی قبرستان قدیم آغاز و با تجمع هیئت‌های مذهبی مساجد فریمان مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

 

 

نجفی با بیان این که عظمت، شهادت و خلقت حضرت فاطمه(س) برای جهانیان بسیار درس‌آموز است، اظهارکرد: همچون سال‌های گذشته مراسم عزاداری و تشییع جنازه نمادین حضرت فاطمه(س) با همکاری مسجد حضرت فاطمه(س) و هیئت شهدای گمنام فریمان در شام شهادت آن حضرت از محل مسجد حضرت زهرا(س) تا میدان امام خمینی(ره) فریمان برگزار می‌شود.

 

وی از عموم محبان اهل‌بیت(ع) با حضور خود بر شکوه این مراسم معنوی بیافزایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.