ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14375
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
  • 464 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در مسجد جامع اسدآباد

برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در مسجد جامع اسدآباد

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در مساجد شهرستان در ایام دهه دوم فاطمیه اظهار داشت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم عزاداری به‌صورت یکپارچه در روز پنجشنبه این هفته در مسجد جامع شهر برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه برنامه روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل […]

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در مساجد شهرستان در ایام دهه دوم فاطمیه اظهار داشت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم عزاداری به‌صورت یکپارچه در روز پنجشنبه این هفته در مسجد جامع شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل دفتر امام‌جمعه به سمت مسجد جامع برگزار و مراسم سینه‌زنی و عزاداری انجام خواهد شد، افزود: این مراسم به مسجد جامع ختم می‌شود و سخنران برنامه حجت‌الاسلام فرح زاد کارشناس برنامه سمت خدا خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد یادآور شد: همچنین عزاداران به‌صرف نهار مهمان سفره باکرامت حضرت زهرا(س) در این مسجد خواهند بود.

آمادگی ۱۵۰ هیئت مذهبی اسدآباد برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه

وی از آمادگی ۱۵۰ هیئت مذهبی اسدآباد برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام گروسی عنوان کرد: مراسم شهادت حضرت حضرت زهرا (س) در شهرستان اسدآباد با مشارکت ۱۵۰ هیئت مذهبی در سطح شهر اسدآباد، بخش مرکزی و سایر روستاها برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار شهرستان برای شرکت در این مراسم افزود: هیئات مذهبی طبق روال معمول خدمت به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را وظیفه خود می دانند و در همین جهت حرکت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.