ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14389
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۰۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اجتماع بزرگ «فاطمیون» در دورود

برگزاری اجتماع بزرگ «فاطمیون» در دورود

ایوب رحمتی، مسئول فرهنگی ناحیه سپاه دورود، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از برگزاری مراسمات عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: ازجمله این مراسمات می‌توان به برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون اشاره کرد که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دورود برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این […]

ایوب رحمتی، مسئول فرهنگی ناحیه سپاه دورود، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از برگزاری مراسمات عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: ازجمله این مراسمات می‌توان به برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون اشاره کرد که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دورود برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مراسم ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه، 12 اسفندماه با حضور هیئات مذهبی، مسئولین و اقشار مختلف مردم از میدان امام حسین(ع)آغاز شده و مردم مسیری را تا میدان آزادگان به‌صورت پیاده طی خواهند کرد، سپس مسیر میدان آزادگان تا دانشگاه آزاد را با اتوبوس‌های مستقر در میدان آزادگان طی می‌کنند و در نهایت در کنار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد به عزاداری خواهند پرداخت.
یادآور می‌شود؛ سه‌شنبه، دهم اسفندماه، پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام در محل دانشگاه آزاد شهرستان دورود تشییع و به خاک سپرده شدند.
در آستانه سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی دورود میزبان دو شهید گمنام 17 و 19 ساله بود که به ترتیب در عملیات ولفجر یک در منطقه فکه و عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه شهادت نائل آمدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.