ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14394
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۵۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
خط شهدای مدافع حرم، کوثری است

خط شهدای مدافع حرم، کوثری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در ساری با تسلیت به مناسبت شهادت حضر فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم از آنان به عنوان فرزندان کوثر و محرم یاد کرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در ساری با تسلیت به مناسبت شهادت حضر فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم از آنان به عنوان فرزندان کوثر و محرم یاد کرد و گفت: ادبیات روزمره و گفتمان ما برای معرفی حضرت زهرا (س) قاصر است.

وی با بیان اینکه نمی توان حق فاطمه (س) و حضرت علی (ع) را ادا کرد به پاسخ حضرت علی به نامه معاویه اشاره و اضافه کرد: حضرت علی همه افتخارش به حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی با اظهار اینکه فرهنگ کوثر و ابتر همواره در مقابله با یکدیگر بوده است گفت: خط شهدای مدافع حرم، خط کوثری و خط همه کفار، ابتری است.

آیت الله طبرسی با تقدیر از مدافعان حرم و خانواده های آنان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حق و الهی است و شهدای مدافع حرم نیز حق و الهی هستند.

وی با بیان اینکه اصل و اساس دعوای حق و باطل، عقیدتی است گفت: برای دفاع از حق باید هزینه را بپردازیم و امروز مظهر کوثر، رهبری و ولایت است و مظهر ابتر، آمریکا و ایادی آن است و باید از مظهر حق و کوثر دفاع کنیم.

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه شهدا برای قدرت، کشورگشایی، اقتصاد و غارتگری جانشان را از دست نداده اند اظهار داشت: امروز بیشترین کشوری که در جهان مطرح بوده، ایران اسلامی است و این ناشی و به برکت از خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مدرسه امام علی (ع) برای تربیت طلاب در مرکز استان راه اندازی شده است، افزود: برای تامین هزینه های این مدرسه نیازمند حمایت هستیم و انشاء الله از مهرماه این مدرسه، اقدام به ثبت نام از طلاب خواهد کرد.

امام جمعه ساری به وضعیت باغداری و کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: مردم از مسئولان توقع رفع مشکلات و حمایت از آنان را دارند.

وی خواستار تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و تسهیلات بلاعوض برای حمایت از باغداران خسارت دیده شد.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه رهبری تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب می کند گفت: با وحدتی که بین امتف دولت و رهبری وجود دارد، دشمنان نمی توانند کاری از پیش برند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.