ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14419
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
  • 396 بازدید
  • ارسال توسط :
دست ‌تیپ فاطمیون را می‌بوسیم/ابوحامد یک حسن باقری دیگر است

دست ‌تیپ فاطمیون را می‌بوسیم/ابوحامد یک حسن باقری دیگر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام مجاهدی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: ما نسل سوم مهاجران افغانستانی در ایران و متولد ایران هستیم، سال‌های سال فکر می‌کردم چرا نتوانستم تابعیت بگیرم تا اینکه از سال […]

مدافع حرمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام مجاهدی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: ما نسل سوم مهاجران افغانستانی در ایران و متولد ایران هستیم، سال‌های سال فکر می‌کردم چرا نتوانستم تابعیت بگیرم تا اینکه از سال 91 قضیه سوریه راه افتاد و خدا را شکر کردیم و گفتم باید کار را به خدا سپرد زیرا فاطمیون را برای ما رقم زد.

وی گفت: فاطمیون بزرگمردان تاریخ هستند، قدم‌هایی که کنار اینها برداشتیم بسیار ارزنده بود، اینها غیر از کسانی هستند که حضرت علی(ع) آنها را اولیای خاص الهی نامید؟

عالم و مجاهد افغانستانی بیان کرد: دست این تیپ را می‌بوسیم که مجال حضور در سوریه را به ما داد، ابوحامد را روز اول گفتند امروز روزی است که می‌توانی خواسته‌های خودت را از ایران بگیری اما ابوحامد گفت وظیفه ما حضور در صحنه است و امروز لطف خدا شامل حال ماست که در صحنه حاضر هستیم و این حرف همه رزمندگان است.

مجاهدی بیان کرد: این مسئله غیر از عشق و ایمان به اهل بیت(ع) چیزی ندارند، ابوحامد در آخرین لحظات عنوان کرد باید نوبتی نماز بخوانیم و این یادآور ظهر روز عاشوراست و سپس ابوحامد نمازش را خواند و بقیه هم نماز خواندند و سپس خداوند شهادت را نصیبشان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ابوحامد یک حسن باقری دیگر است تاکید کرد: وی طراح عملیات‌های زیادی بود؛ خدا این نعمت را به ما داد تا دوباره در کنار شهدا باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.