ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14427
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله قمی:مردم می‌خواهند که مدیران به یاد آنها باشند

آیت الله قمی:مردم می‌خواهند که مدیران به یاد آنها باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،  آیت‌الله محسن قمی امشب در چهارمین یادواره 14 تن از شهدای روستاهای علو و بورمحله و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای علو بخش دابودشت این شهرستان افزود: در برابر یاد شهدا تکلیف بزرگی بر گردن داریم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پارس نیوز،

 آیت‌الله محسن قمی امشب در چهارمین یادواره 14 تن از شهدای روستاهای علو و بورمحله و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای علو بخش دابودشت این شهرستان افزود: در برابر یاد شهدا تکلیف بزرگی بر گردن داریم و برگزاری یادواره شهدا کار بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این یادواره‌ها در نقاط مختلف کشور باید ادامه یافته و هر چه باشکوه‌تر به اجرا درآید، یادآور شد: بنا بر تاکیدات امام(ره) و مقام معظم رهبری: «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که اگر فرهنگ ایثار و شهادت در نظام رایج یابد هیچ دشمنی نمی‌تواند بر کشور ما غلبه یابد».

قمی با تاکید براینکه جامعه‌ای که شهادت و ایثار باشد در مسیر شکست قرار نمی گیرد زیرا این مسیر نشان‌گر جایگاه ایثار و شهادت است، اظهار کرد: همانگونه که ولایت فقیه با وجود کارهای زیاد هیچ وقت دیدار با خانواده‌های شهدا را تعطیل نمی‌کند ما نیز نباید خانواده‌های شهدا را از یاد ببریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همه شهدا را محترم، عزیز و سبب افتخار و شهدا مدافع حرم را در جایگاه ویژه بیان و عنوان کرد: اگر فردی به دفاع از حرم‌الله نمی‌رفت کسی به آنها ایراد نمی‌گرفت؛ همان‌گونه که دفاع مقدس، دفاع در مقابل حمله دشمن یک وظیفه ملی بود اما شهدا مدافع حرم چنین وضعیتی نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) التماس می‌کنند و با وجود ممانعت برای حضور و دفاع از حرم درخواست می‌کنند که این نشانگر روحیه والای آنها است،مطرح کرد: امروز با حضور این جوانان فرهنگ شهادت جهانی شد که اسرائیل دیگر جرات نمی‌کند به لبنان حمله کند.

قمی ادامه داد: روحیه مقاومت در مقابل روحیه تسلیم قرار گرفته که به گفته شهدا «مقاومت مدبرانه و دلیرانه داشته باشیم» و اگر آن را نداشتیم داعش بسیاری از سرزمین‌ها را گرفته بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه معجزه اصلی انقلاب اسلامی جوانانی هستند که به این مرتبه و در مسیر شهادت رسیده تا از مرگ هراسی نداشته باشند، افزود: در زندگی امروز شهدا از ما انتظار دارند و خواستار استمرار مسیری هستند که ترسیم کردند.

وی عنوان کرد: به برکت خون شهدا کشور ما به توفیقات خوبی دست یافته و با وجود مشکلات موجود در کشور محققان و دانشجویان خوبی را گسترش داده و در حوزه‌های هوا فضا، نانو، سدسازی، سلول‌های بنیادی و دیگر امور به رتبه‌های برتر دنیا دست یافته است.

قمی با اشاره به مشکلات موجود در کشور چون طلاق‌، بیکاری، اعتیاد و گرانی خاطرنشان کرد: در کشور ما با وجود این مشکلات اجتماعی مردم ما می‌سازند و می‌دانند که حل آن در یک شب امکان‌پذیر نیست.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اعلام به اینکه مردم ما نمی‌توانند تحمل کنند که مسؤولان نسبت به راه شهدا بی‌تفاوت بوده و کم‌توجهی کنند، گفت: لازم است آنها توجه ویژه به این امر داشته و زندگی شخصی ساده‌زیستی مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه قناعت در مصرف باید مورد توجه قرار گرفته و تلاش شود از تجمل‌گرایی دوری جوییم، اظهار کرد: مردم می‌خواهند که مدیران به یاد آنها باشند و اگر بیکاری در کشور به چشم می‌آید بدون تبعیض در امور برای همه گام بردارند زیرا این خواسته خانواده‌های شهدا است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.