ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14439
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
  • 529 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان را عددی حساب نمی‌کنیم

عربستان را عددی حساب نمی‌کنیم

سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادواره شهدای لشگر فاطمیون در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: فاطمیون زمانی فاطمیون شد که هر کجا ندای فاطمه زهرا طنین‌انداز برای دفاع از یک مسلم مظلوم شد به پا خاستند و به جغرافیا و زمین و مرز و قوم و اسم و عنوان و جایگاه توجه نکردند […]

سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادواره شهدای لشگر فاطمیون در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: فاطمیون زمانی فاطمیون شد که هر کجا ندای فاطمه زهرا طنین‌انداز برای دفاع از یک مسلم مظلوم شد به پا خاستند و به جغرافیا و زمین و مرز و قوم و اسم و عنوان و جایگاه توجه نکردند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آمریکایی که به ‌قول رئیس‌جمهور رسمی‌اش 6هزار میلیارد دلار هزینه کرده است، این جنایتکارانی که به اسم مبارزه با القاعده وارد این کشور شدند 3 هزار میلیارد دلار هزینه کردند یعنی بودجه 300 سال افغانستان را در این کشور هزینه کردند، اما چه از داخل افغانستان بردند و چه اینها را ذلیل کرد؟
وی افزود: اینها در منطقه سرگردان هستند.انگلیس و آمریکا دشمن ما هستند که ناپاک‌ترین آدم‌های دنیا را جمع کردند و به جان مسلمانان منطقه انداختند. موشک کورنت حدود 70 هزار دلار قیمتش است اما اینها فراوان در اختیار دارند و جنگ پیچیده‌ای را به راه انداخته‌اند.
سردار قاآنی گفت: آمریکایی‌ها با 70 کشور برای مقابله با تروریسم تشکل درست کرده‌اند و سعودی کثیف هم همین کار را کرده است، اما عقلای عالم باید عقلشان را به کار بیندازند و ببینند چرا اینها حاضر نیستند یک گردان پیاده مقابل تکفیری‌های مولود خود قرار دهند؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم وی ادامه داد: آزادی حلب مسئله شوخی نبود، وقتی فاطمیون پایش را در سوریه گذاشت زمانی بود که خیابان‌های این کشور، در دست آمریکا بود اما امروز آرامش دارد، همین بچه‌ها در دهان آمریکا زدند آمریکا حواسش را جمع کند و اسرائیلی‌ها عزا بگیرند زیرا این بچه‌ها در حال رشد هستند، مقاومت در منطقه گسترش یافته است. تمام مسلمانان باید از این بچه‌ها درس بگیرند و بدانند راه عزت زیر بلیط آمریکا رفتن نیست و باید مقابل فزونخواهی ایستاد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.