ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14469
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم با اهداف شوم دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند

مدافعان حرم با اهداف شوم دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار ایرج مسجدی در یادواره 72 شهید والامقام منطقه تویه و دروار و 28 شهید فرهنگی و دانش‌آموز بخش امیرآباد دامغان که با حضور گسترده مردم در مسجد جامع روستای دروار برگزار شد اظهار داشت: امروز همه می‌دانند که دفاع […]

سردار مسجدیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار ایرج مسجدی در یادواره 72 شهید والامقام منطقه تویه و دروار و 28 شهید فرهنگی و دانش‌آموز بخش امیرآباد دامغان که با حضور گسترده مردم در مسجد جامع روستای دروار برگزار شد اظهار داشت: امروز همه می‌دانند که دفاع از حرمین شریفین در واقع دفاع از اعتقادات شیعه است.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان و تروریست‌‌های تکفیری در منطقه ضربه زدن به شیعیان و نابودی تفکر شیعی است تأکید کرد: امروز تروریست‌های تکفیری اعم از داعش و غیره برای ایجاد تفرقه در امت واحده اسلامی ایجاد شده‌اند.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه تروریست‌های تکفیری می‌خواهند مسلمانان را نابود کرده و قدرت جبهه مقاومت را بگیرند خاطرنشان کرد: هدف اصلی تروریست‌های تکفیری داعش و دیگر تروریست‌های تکفیری و وهابی، جمهوری اسلامی ایران و تشکیل امپراتوری جدید زیر سلطه استکباری غربی‌هاست.
سردار مسجدی با اشاره به اینکه غرب به دنبال این است که از طریق تروریست‌های تکفیری از گسترش و توسعه روزافزون اسلام ناب در دنیا و منطقه جلوگیری کند گفت: امروز دشمنان به دنبال نابودی دین و اسلام‌اند و این مدافعان حرم هستند که در جبهه مقاومت با این دشمنان مبارزه و مقابله می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت با جان‌فشانی‌های مدافعان حرم در حال گسترش است خاطرنشان کرد: امروز همه می‌بینند که نیروی قدس سپاه پاسداران سبب عزت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده است.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به درگیری‌های موجود در بین تروریست‌های تکفیری تصریح کرد: اما می‌بینید که باوجود همه این اختلافات، دشمنی با اهل‌بیت و حضرت امیرالمؤمنین وجه مشترک همه این تروریست‌هاست.
سردار مسجدی با اشاره به اینکه سبک زندگی شهدا از سیره زندگی امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) الگوبرداری شده است اضافه کرد: امروز آسایش و آرامش و عزت جامعه ما مرهون جان‌فشانی‌های شهداست.
وی با اشاره به توطئه همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران بر ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری برای مقابله با این دسیسه‌ها تأکید کرد و گفت: امروز لازم است تا از خانواده‌های معزز شهدا که عزیزانشان این افتخار را برای ما به ارمغان آوردند تقدیر و تجلیل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.