ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14471
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۰۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

رسانه‌ها بلندگوی مظلومیت مدافعان و شهدای حرم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از دبیرخانه اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم، امیر خجسته، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی مدافعان حرم را افرادی خالص توصیف کرد و گفت: باید بدانیم که مدافعان حرم برای ایران امنیت ایجاد کردند و اگر بخواهیم منصفانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از دبیرخانه اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم، امیر خجسته، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی مدافعان حرم را افرادی خالص توصیف کرد و گفت: باید بدانیم که مدافعان حرم برای ایران امنیت ایجاد کردند و اگر بخواهیم منصفانه به حرکت این عزیران نگاه کنیم، باید قدری فراتر ببینیم و بگوییم که مدافعان حرم برای جهان اسلام و حتی دیگر ادیان جهان امنیت ایجاد کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه خون مدافعان حرم مانع گسترش تروریسم در جهان است، گفت: مدافعان حرم نگاهی فراتر از منطقه دارند. آنان برای تأمین امنیت در جهان علیه تروریسم در کشورهای عراق، سوریه و لبنان می‌جنگند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از رژیم صهیونیستی به‌عنوان تهدیدی برای جهان اسلام یاد کرد و گفت: مدافعان حرم به رژیم اشغال‌گر قدس پیام می‌دهد که حق ندارد پا را از گلیم خود فراتر بگذارد. شهدای حرم زنگ خطر را برای رژیم‌های غاصب و استکبار به صدا درآوردند تا بدانند سکوت نخواهیم کرد.
وی با تأکید بر اینکه حرکت مدافعان حرم در طول تاریخ ماندگار است، گفت: مدافعان حرم ثابت می‌کنند که اسلام باید جهانی شود و این مدافع هنگامی که شهید می‌شوند، اثبات می‌کنند که برای احقاق حق در جهان، جان هیچ ارزشی ندارد و این شهدا به آسانی از جان‌شان می‌گذرند.
خجسته با اعلام اینکه نباید اجازه بدهیم یاد و خاطره این مدافعان به فراموشی سپرده شود، عنوان کرد: همان‌گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس فراموش نمی‌شوند، مدافعان حرم نیز نباید فراموش بشوند و همان‌گونه که شهدای هشت سال دفاع مقدس از یاد نرفتند و همه ساله برای آنان بزرگداشت برگزار می‌کنیم، باید شهدای مدافع حرم را تکریم کنیم و اجازه ندهیم که از یادها بروند.
وی با اشاره به تبلیغات سویی که از سوی استکبار جهانی و رژیم اشغال‌گر قدس علیه مدافعان حرم صورت می‌گیرد، بیان کرد: باور ما این است که مدافعان حرم با هدفی مقدس پا به میدان رزم می‌گذارند، اما استکبار جهانی ادبیات نامناسبی علیه این عزیزان به کار می‌برد و این تبلیغت سوء باعث می‌شود تا اجر کار این شهدا کمرنگ شود.
نماینده همدان در مجلس از تمامی دستگاه‌ها و رسانه‌ها خواست تا بلندگوی مظلومیت مدافعان و شهدای حرم باشند و گفت: باید یادمان باشد که مرز ما در لبنان و سوریه و عراق است و اگر مدافعان حرم از این محل‌ها خارج شوند، تروریست‌ها که از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی تغذیه و حمایت می‌شوند، در مدت کوتاهی از مرزهای کشورها عبور خواهند کرد و کشور ما نیز به درد کشورهایی دچار می‌شود که مورد عملیات تروریستی قرار گرفت.
وی با تأکید بر اینکه امروزه با اسرائیل در مرز سوریه می‌جنگیم، افزود: اگر غافل بشویم، اسرائیل در کنار مرزهای ایران با ما می‌جنگد. بنابراین بهتر است سنگرهای‌مان را در سوریه و لبنان حفظ کنیم.
خجسته غفلت را مایه تأسف دانست و گفت: امروزه 250 شبکه فارسی زبان علیه کشورمان تبلیغ می‌کنند. این در حالی است که شش ماه قبل 160 شبکه بودند. بنابراین وقتی استکبار و رژیم صهیونیستی از همه ابزارهایی که در اختیار دارد، علیه کشورمان استفاده می‌کند، ما نیز باید به نفع مدافعان حرم تبلیغ کنیم.
نماینده همدان تأکید کرد: باید جشنواره برگزار کنیم و به تبلیغ نقش مدافعان حرم بپردازیم و هنگامی که این مدافعان شهید شدند، باید صدای مظلومیت این شهدا را در بلندگوهای جهان فریاد بزنیم. بنابراین هر دستگاه و نهادی به تنهایی مسئول تبلیغ در این مورد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.