ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14493
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
  • 337 بازدید
  • ارسال توسط :

اعزام به جبهه‌ها و شهادت برای منافع مالی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سید‌حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در اعزام نیرو به سوریه و عراق دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اول اینکه کسانی که به عنوان مجاهد در راه خدا به این سفرها می‌روند، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سید‌حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در اعزام نیرو به سوریه و عراق دو هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: اول اینکه کسانی که به عنوان مجاهد در راه خدا به این سفرها می‌روند، می‌دانند که امکان بازگشتشان ضعیف است و احتمال اینکه به شهادت برسند، بسیار زیاد است بنابراین با یک اعتقاد پا به این صحنه می‌گذارند و در نتیجه وقتی به شهادت می‌رسند به هدف والایشان دست پیدا می‌کنند.
وی در مورد هدف دوم از اعزام نیرو به این کشورها گفت: ما در سوریه برای ایران می‌جنگیم و خاکریز ما آنجا است، اگر در سوریه نجنگیم، باید در کردستان و خوزستان بجنگیم. بنابراین هر کس با این نگاه به سوریه و عراق اعزام می‌شود و می‌جنگد و شهید می‌شود، شهید راه دفاع از آب و خاک خودمان است.
نماینده ورامین با تأکید بر اینکه هر دو هدف مقدس است و هیچ کس حق ندارد به تخریب آن بپردازد گفت: چه یک نفر برای شهادت و دفاع از حرمین شرفین و بارگاه حضرت زینب(س) به این مناطق برود عزیز و مورد احترام است و چه اینکه یک نفر برای دفاع از حریم کشورمان و جلوگیری از هجوم تروریست‌ها به کشورمان به این کشورها برود، عزیز است.
وی با انتقاد از کسانی که گمان می‌کنند این افراد برای منافع مالی به این کشورها اعزام می‌شوند، گفت: اگر شما گمان می‌کنید این کار برای هدف مالی است، شما هم بیایید و از منافع آن بهره ببرید.
نقوی حسینی با اعلام اینکه در حوزه انتخابیه ورامین نیز شهدای مدافع حرم داریم، گفت: به خانه 16 نفر از این شهدا رفته‌ام و مانند بچه‌های دوران جبهه و جنگ عاشق شهادت بودند و چهره آنها به شهدا می‌ماند.
وی با اشاره به اینکه یکی از این شهدای حرم از 12 سال پیش عاشق شهادت بود تا به این فیض عظیم نائل شد گفت: در 12 سال پیش مسئله سوریه و دفاع از حرمین مطرح نبود اما این شهید از همان زمان عاشق شهادت بود و به خواسته خودش رسید.
عضو کمیسیون امنیت ملی برگزاری جشنواره برای گرامیداشت شهدای حرم را گام مثبتی در بزرگداشت راه این شهدا دانست و گفت: باید در این جشنواره‌ها از خانواده شهید گفته شود و خاطرات از زبان فرزند، همسر، مادر و پدر و دیگر بستگان شهید گفته شود تا برای شنوندگان ملموس باشد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس گفت: برای ما شهید دفاع مقدس با شهید مدافع حرم تفاوتی ندارد و کسانی که در گرامیداشت یاد آنان گام برمی دارند، کار بزرگی می‌کنند که اهمیت آن در آینده اثبات خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.