ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14510
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب عکس «دور و نزدیک» رونمایی می‌شود/ عکس‌هایی با مضمون خانواده شهدای مدافع حرم

کتاب عکس «دور و نزدیک» رونمایی می‌شود/ عکس‌هایی با مضمون خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کتاب خبرگزاری فارس، کتاب عکس «دور و نزدیک» شامل عکس‌هایی از شقایق مردایان‌نژاد از سوی نشر «27 بعثت» منتشر شده و به زودی رونمایی خواهد شد. این کتاب عکس با محوریت خانواده، همسران و فرزندان شهیدان مدافع حرم چند نقطه از کشور است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کتاب خبرگزاری فارس، کتاب عکس «دور و نزدیک» شامل عکس‌هایی از شقایق مردایان‌نژاد از سوی نشر «27 بعثت» منتشر شده و به زودی رونمایی خواهد شد.

این کتاب عکس با محوریت خانواده، همسران و فرزندان شهیدان مدافع حرم چند نقطه از کشور است. در این کتاب که دارای 12 فصل است تصاویری از خانواده، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم شهرهای مشهد، تهران، ورامین، اصفهان، قم، نیشابور، کاشمر و … منتشر شده است.

مرادیان‌نژاد معتقد است که امنیت یکی از مسائل مهم در جامعه است که در روابط اجتماعی تاثیر بسیاری دارد. موضوع عکس‌های این کتاب مستند، اجتماعی است.

همچنین بعد از مراسم رونمایی از این کتاب که شنبه بیست و یک اسفند از ساعت 15 الی 18 در استاد سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد، گالری «دور و نزدیک» در سالن بهار و نامی نیز افتتاح خواهد شد. این گالری شامل 27 تابلو از عکس‌های مرتبط با این کتاب است که به نمایش عمومی در خواهد آمد.

این مراسم با حضور سردار کاظمینی، استاندار تهران، و جمعی از هنرمندان چون داریوش ارجمند، ابراهیم حاتمی‌کیا، کامبیز دیر باز و … برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.