ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14572
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۵۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
تکریم همسران شهدای مدافع حرم وظیفه همه است/تجلیل از خانواده شهدا

تکریم همسران شهدای مدافع حرم وظیفه همه است/تجلیل از خانواده شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد. امیر پور جوادی در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار مهر با بیان برنامه های متعدد گرامیداشت شهدا در شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

امیر پور جوادی در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار مهر با بیان برنامه های متعدد گرامیداشت شهدا در شهرستان ورامین اظهار داشت: تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد و ۱۴ همسر شهید مدافع حرم مورد تکریم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تا ساعتی دیگر تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار خواهد شد و همچنین دیدار دانش آموز مدرسه شاهد منتصرین  با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل این اداره ظهر امروز انجام خواهد شد.

پور جوادی با اشاره به گلباران و عطرافشانی مزار شهدای حسین رضا(ع) توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ساعت ۲  بعداز ظهر با گلباران مزار شهدا با این عزیزان تجدید میثاق خواهد شد.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با امام جمعه موقت ورامین، دیدار ایشان با والدین شهدا شاخص دارای سه شهید و دو شهید شهرستان در روز سه شنبه انجام خواهد شد.

این مسئول ضمن بیان مقام والای شهدا گفت: شهدا جایگاه بسیار والایی دارند و برنامه های ما در برابر بزرگی این عزیزان بسیار ناچیز است، این گل های پرپر بودند که خون خود را نثار کردند تا اسلام بماند و قرآن بماند و عزت و عظمت ایران اسلامی بماند و هیچ دشمنی اجازه تعرض به این مرز و بوم را به خود ندهد.

پور جوادی روحیه ایثار و شهادت را تنها راه پیشرفت و توسعه کشور دانست و افزود: اگر در تمام عرصه ها از ایثار شهدا الگوبرداری کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهند شد و امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.