ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14576
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۴۹
  • 480 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان های بسیج شهرستان پاسارگاد برگزار شد

رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان های بسیج شهرستان پاسارگاد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین پاسارگاد، رزمایش مدافعان حرم با حضور با صلابت گردان بیت المقدس سپاه پاسارگاد برگزار شد. به گفته ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد، این رزمایش به جهت تمرین پیشگیری و مقابله با تهدیدهای منطقه ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین پاسارگاد، رزمایش مدافعان حرم با حضور با صلابت گردان بیت المقدس سپاه پاسارگاد برگزار شد.

به گفته ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد، این رزمایش به جهت تمرین پیشگیری و مقابله با تهدیدهای منطقه ای از نوع تجمعات ناآرام و اغتشاش پیش بینی و اجرا شد.

وی در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن با استفاده از پیاده نظام گروهک های زبون معاند نظام قصد دارد اماکن تاریخی را به عنوان کانونی برای تجمعات و ساختارشکنی قرار دهد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بر اساس قانون موظف به حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است، باید آمادگی لازم در این خصوص را داشته باشد تا به دشمن اجازه عرض اندام و فعالیت ندهد.

متقی پیشه گفت: ما موظفیم جلو نفوذ دشمن را در هر نقطه ای بگیریم و متأسفانه مجموعه جهانی پاسارگاد طی ده سال اخیر در برخی ایام سال مانند 7آبان، مورد توجه و نفوذ واقع شده و اقدامات خصمانه مشهود است و در واقع این بار باید آن را فتنه نامید.

وی ادام داد: اتفاقاتی که در فتنه 7 آبان95 مشاهده شد و خوراک بیگانگان را برای ظرفیت سازی مقابله با نظام اسلامی فراهم کرد ما را بر آن داشت تا در مقابل این تهدید طرح پیشگیری و مقابله را تهیه کرده و با استفاده از پشتوانه عظیم مردمی در قالب گردان بیت المقدس آمادگی هر گونه اقدام را در این منطقه به وجود آوریم.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: البته این تصور نباید وجود داشته باشد که مجموعه سپاه و بسیج با میراث فرهنگی و گردشگری مخالفند و قصد تعطیلی آن را دارند، بلکه با بی برنامگی، ایجاد فرصت، رسمیت بخشی و بی بصیرتی در خصوص نفوذ و اقدام دشمن مخالف است.

فرمانده سپاه پاسارگاد تصریح کرد: ما به عنوان خادم امت حزب الله و شهید پرور شهرستان پاسارگاد اجازه تکرار سناریوی فتنه در این منطقه را نخواهیم داد و با استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و سیاسی و دفاعی و امنیتی جلوی نفوذ دشمن را خواهیم گرفت و امیدواریم با پشتوانه عظیم مردمی که مهمترین سرمایه انقلاب و نظام اسلامی است، موجبات خشنودی خداوند متعال و ساحت مقدس ولایت را فراهم سازیم و از بد نامی این منطقه به عنوان بستر فعالیت ضدانقلاب در ایام خاص پیشگیری کنیم.

طنین پاسارگاد، در رزمایش مدافعان حرم که با حضور باشکوه بسیجیان در منطقه عمومی مبارک آباد از 19 لغایت 20 اسفند ماه برگزار شد، بسیجیان با اجرای تاکتیک های متنوع آمادگی دفاعی و انسجام خویش را ارتقا بخشیدند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.