ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14582
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۲۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل خانواده شهدای شاخص و مدافع حرم شهریار برگزار شد

مراسم تجلیل خانواده شهدای شاخص و مدافع حرم شهریار برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم تجلیل از خانواده شهدای دارای دو شهید و  سه شهید، خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای شاخص شهرستان شهریار در محل فرمانداری شهریار برگزار شد. علی کردی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم تجلیل از خانواده شهدای دارای دو شهید و  سه شهید، خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای شاخص شهرستان شهریار در محل فرمانداری شهریار برگزار شد.

علی کردی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت روز شهدا از پنجشنبه گذشته با گلباران مزار شهدای شهرستان و با حضور شهریار  آغاز شده  است افزود: به یاد و نام شهدا تعدادی نهال در شهریار غرس شد.

وی اظهار داشت: همچنین اینجانب قبل از خطبه های نماز جمعه گذشته شهر باغستان سخنرانی و گزارشی از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدمت مومنین و نمازگزاران شهرستان ارائه کردم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا شهرک اندیشه در فرهنگسرا امام علی(ع) پاساژ اندیشه خبر داد و گفت: این مراسم عصر امروز برگزار خواهد شد.

وی افزود: حجم برنامه های شهرستان برای گرامیداشت شهدا زیاد است و به همین دلیل در یک روز نمی توان تمام برنامه ها را انجام داد.

کردی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را تطهیر کننده روح و روان انسان دانست و گفت: باید سپاسگزار رشادتهای شهدا باشیم و این سپاسگزاری نه تنها زبانی و ظاهری که باید باطنی و عملی نیز باشد.

وی اضافه کرد: تشکر عملی از شهدا ادامه دادن راه نورانی آن عزیزان است و باید همه سعی کنیم راه شهدای بزرگوار را ادامه دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.