ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14588
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند شهید «بابایی» رونمایی شد

مستند شهید «بابایی» رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  دیار آفتاب؛ همزمان با گرامیداشت روز شهدا مستند شهید مدافع حرم «علیرضا بابایی» تحت عنوان «بابایی» با حضور مسئولین استانی و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و مسئولان نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  دیار آفتاب؛ همزمان با گرامیداشت روز شهدا مستند شهید مدافع حرم «علیرضا بابایی» تحت عنوان «بابایی» با حضور مسئولین استانی و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و مسئولان نظامی و انتظامی استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی رونمایی شد.

این مستند ۸۰ دقیقه‌ای کاری از مظفر حسینخانی هزاوه‌ای با همکاری شبکه استانی آفتاب است که جزو بی‌نظیرترین مستندات ساخته شده درباره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است چراکه در زمان حیات شهید بابایی ساخته شده است و امروز برای اولین بار تقدیم به وارثان شهدا و خانواده‌های معزز شهدای نظام اسلامی شد.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام از صدر اسلام تاکنون، فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای نظام اسلامی دانست و گفت: امروز هم جامعه به عطر شهدا معطر شده است.

وی افزود: راه شهدایی که برای مکتب اسلام و قرآن جان خود را نثار کردند همواره ادامه خواهد داشت و امیدوارم ما نیز بتوانیم از آرمان‌های این بزرگواران به خوبی حراست و صیانت کنیم.

هنرمند در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(س)، گفت: این بانوی بزرگ اسلام از زنان با فضیلت و عارف به حقّ اهل بیت(ع) بود که با شهادت چهار فرزندش در واقعه کربلا، این بانوی شکیبا، به افتخار مادر شهیدان بودن نائل آمد.

محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در این مراسم ضمن تسلیت به وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عزت و سربلندی از آن کسانی است که با اخلاص و به دور از دنیا طلبی، در مسیر پاسداری از ارزش های ناب اسلامی رهسپار جبهه های نبرد با دشمنان شدند.

وی افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران با خون مطهر شهدا استوار شده و تکریم مقام شهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در واقع تجدید میثاق با آرمان های مقدس نظام اسلامی است.

قربانی‌جم مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی هم در ادامه مراسم یادآور شد:هرچند نام شهید بابایی امروز برجسته شد اما امروز برای همه شهداست، به برکت این روز نهادهای فرهنگی،همه متولیان و مسئولان دست به دست یکدیگر دهیم تا در هفته یک رونمایی از یک اثر فاخر مرتبط با شهدا داشته باشیم.

شهید مدافع حرم«علیرضا بابایی» متولد ۱۳۵۱ و کارمند دانشگاه اراک و فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان نیروی داوطلب بسیج به قصد دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم عراق شد و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.