ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14616
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با ۲۱ خانواده شهید مدافع حرم دلیجان

دیدار با ۲۱ خانواده شهید مدافع حرم دلیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛  گفت: شهرستان دلیجان مزین به نام ۲۱ شهید مدافع حرم است که از این تعداد ۱۴ شهید مدافع حرم در دلیجان و یک شهید در مشهد تدفین شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛  گفت: شهرستان دلیجان مزین به نام ۲۱ شهید مدافع حرم است که از این تعداد ۱۴ شهید مدافع حرم در دلیجان و یک شهید در مشهد تدفین شده اند و شش شهید دیگر نیز همچنان جاویدالاثر هستند.

عسگری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند اظهار کرد: تکریم خانواده های این شهدا باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم که هزاران کیلومتر را طی کرده اند تا از حرم حضرت زینب(س (و حضرت رقیه (س) دفاع کنند هنر بزرگی را به خرج داده اند که درک آن بسیار سخت است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.