ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14620
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
  • 251 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدیدپیمان دانش‌آموزان اشتهاردی با آرمان‌های شهدای مدافع حرم

تجدیدپیمان دانش‌آموزان اشتهاردی با آرمان‌های شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، مهدی شاه‌بختی، مدیر آموزش و پرورش اشتهارد، 23اسفند در این مراسم اظهارکرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است. وی افزود: آرامش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت خون شهداست لذا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، مهدی شاه‌بختی، مدیر آموزش و پرورش اشتهارد، 23اسفند در این مراسم اظهارکرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.
وی افزود: آرامش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی حاکم است به برکت خون شهداست لذا برای ادای دین به شهدای گرانقدر باید پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور باشیم.
این مسئول بیان کرد: شهدا در خط ولایت حرکت کردند تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند ما نیز باید این راه را ادامه دهیم تا دشمنانمان را مایوس کنیم.
شاه‌بختی گفت: انتفال فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی ما را تشکیل می‌دهد.
وی ابرازکرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، قرائت وصیتنامه شهدا، حضور دانش‌آموزان در گلزار شهدا، یادمان شهدا و تحقیق در زمینه زندگینامه شهدا از محورهای مهمی است که در برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش اشتهارد گنجانده شده است.
مصطفی ترابی، فرمانده ناحیه مقاومت بیسیج حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد نیز در این مراسم اظهارکرد: این برنامه معنوی – آموزشی توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید سلطانی اشتهارد برگزار شده که در آن خانواده شهید مدافع حرم شهید مهدی عسگری حضور دارند.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم از دانش‌آموزان خواست تا با حجاب خود راه این شهدای عزیز را ادامه دهند.
این مسئول بیان کرد: دلیل پیروی انقلاب اسلامی اسلامی بود که این روزها نیز سربازان مدافع حرم راه شهدای انقلاب را در دفاع از اسلام در پیش گرفته‌اند.
در ادامه همسر شهید مهدی عسگری به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و بر سفر به مناطق جنوب تحت عنوان راهیان نور تاکید کرد.
وی از دانش‌آموزان خواست در این فضایی که در جامعه وجود دارد با حجاب خود و درس خواندن راه شهدا را ادامه دهند.
در این آئین از تعدادی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.