ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14622
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۵۳
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
حقوق های نجومی در جمهوری اسلامی زبینده نیست/ شهدای دفاع مقدس الگوی مدافع حرم اند

حقوق های نجومی در جمهوری اسلامی زبینده نیست/ شهدای دفاع مقدس الگوی مدافع حرم اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،سردار محمد علی آسودی در آیین یادواره سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان کنگان در مصلی نماز جمعه این شهر افزود: شهدای دفاع مقدس راه را به جوانان ما نشان دادند و الگویی برای نسل بعد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،سردار محمد علی آسودی در آیین یادواره سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان کنگان در مصلی نماز جمعه این شهر افزود: شهدای دفاع مقدس راه را به جوانان ما نشان دادند و الگویی برای نسل بعد از خود شدند و امروز مدافعان حرم و تمام رزمندگان در منطقه مقاومت از آن‌ها الگوبرداری می‌کنند.

وی افزود: دومین کار مهمی که شهدای دفاع مقدس انجام دادند ادای دین نسبت به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود. شهدا ارزشمندترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و ما در واقع در این دیدارها سرمایه‌های انقلاب را می‌بینیم و این کار را مهم‌ترین وظیفه و افتخار خود می‌دانیم.

وی ادامه داد:امروز جوانان کشور ما با حضور در جبهه مقاومت، امنیت و عزت را برای ما به ارمغان آورده اند و صحت و امنیت کشورمان مدیون رشادت های آنان است.

سردارآسودی عنوان کرد: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن از دست برود.

سردار آسودی با اشاره اتفاقات سال 88 ، گفت: اولین اتفاق مهم حماسه حضور 40میلیونی مردم پای صندوق های رای بود ، مردمی که با دعوت رهبری آمدند و رای دادند و به دنیا ثابت کردند نظامشان را دوست دارند و از آن حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای از سران فتنه کسانی که از دورغگوترین افراد بودند آمدند و شیرینی حماسه حضور در انتخابات را به کام مردم تلخ کردند.

وی عنوان کرد: سران فتنه، عوامل فتنه و اتاق فکر فتنه به نظام جمهوری اسلامی تهمت زدند و عکس امام (ره) را پاره کردند و به اصل ولایت فقیه بارها توهین کردند.

وی با بیان اینکه نظام امانت دار مردم است، اظهار داشت: تقلب در انتخابات معنا ندارد چرا که از این صندوق ها بنی صدر هم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه در فتنه 88 امنیت کشور به خطر افتاد، گفت: ما برای این کشور بیش از 230 هزار شهید داده ایم چرا باید پای دشمنان اسلام به کشور باز شود.

مشاوره فرهنگی سپاه گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و هرکس بخواهد به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ابران ضربه وارد کند خائن است.

وی درباره حقوق نجومی بیان کرد:شهدا رفتند که عده این از این مسئولین دنبال اشراف گری نباشند و اشرافگری و حقوق نجومی در جمهوری اسلامی زبینده نیست و باید به شهدا پاسخگو باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.