ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14766
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۰۶
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
ظاهر برخی یادمان‌های شهدا در شان شهدا نیست

ظاهر برخی یادمان‌های شهدا در شان شهدا نیست

عبدالله مددی مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بر لزوم ساماندهی یادمان‌های شهدا در این استان تاکید کرد.وی تصریح کرد: با وجود تأکیدات و طرح مکرر در جلسات وضعیت برخی یادمان‌های شهدا در استان مطلوب نیست. مددی افزود: هر چند فعلاً ساختمان حفظ آثار احداث نشده اما یادمان‌های شهدا […]

عبدالله مددی مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، بر لزوم ساماندهی یادمان‌های شهدا در این استان تاکید کرد.وی تصریح کرد: با وجود تأکیدات و طرح مکرر در جلسات وضعیت برخی یادمان‌های شهدا در استان مطلوب نیست.

مددی افزود: هر چند فعلاً ساختمان حفظ آثار احداث نشده اما یادمان‌های شهدا و موزه شهدا به شکل بهینه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

مدیرکل صداوسیمای استان با تأکید به اینکه ظاهر برخی یادمان‌های شهدا در شان شهدا نیست و نیازمند فضاسازی هستند، ادامه داد: علاوه بر این بارها به ضرورت احداث یادمان شهدای منا، مدافع حرم و بمباران اردبیل تأکید شده اما در عمل اجرا نشده است.

مددی تصریح کرد: اقدامات متعددی می‌توان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا کرد که برخی مورد غفلت است و انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف و اصحاب رسانه در این خصوص فعال‌تر عمل کنند. وی با ذکر مثالی به ضرورت طرح خاطرات کوتاه از شهدا در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: لازم است در مناسبت‌های مختلف خاطرات اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل صداوسیمای استان متذکر شد: برنامه‌های متنوعی برای انعکاس اخبار راهیان نور پیش بینی شده و از جمله ارتباط زنده در ایام نوروز با کاروان‌های راهیان نور استان تدارک دیده شده است. مددی تأکید کرد: علاوه بر این مراسم تحویل سال نو با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.