ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14832
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۰۳
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
حاج حمید تمام کرایه‌های مستاجر طلبه را موقع تخلیه به او بازگرداند/او می‌گفت من از دنیا دل کنده ام

حاج حمید تمام کرایه‌های مستاجر طلبه را موقع تخلیه به او بازگرداند/او می‌گفت من از دنیا دل کنده ام

حاجیه خانم فخیمی همسر شهید مدافع حرم حمید مختاربند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در خصوص زندگی مشترک با این شهید مدافع حرم گفت: ازدواج ما هفتم تیر 1360 دقیقا مصادف با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بود؛ مراسم ساده ای گرفته بودیم که به […]

شهید مختاربندحاجیه خانم فخیمی همسر شهید مدافع حرم حمید مختاربند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در خصوص زندگی مشترک با این شهید مدافع حرم گفت: ازدواج ما هفتم تیر 1360 دقیقا مصادف با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش بود؛ مراسم ساده ای گرفته بودیم که به دلیل وقوع این اتفاق تلخ، ساده تر هم برگزار شد.
وی افزود: دو فرزند دختر و پسر با نام های “طیبه” و “محمود” مهمترین یادگارهای حاج حمید برای من هستند. 
این همسر شهید مدافع حرم در خصوص ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید مختاربند گفت: حاج حمید بسیار به مسجد رفتن و شرکت در نماز جماعت مقید بود؛ خستگی، مشغله و گرما مانع این عادت حسنه او نبود؛ همواره به محض اینکه وقت اذان می شد دست از کار می کشید و راهی مسجد می شد؛ فکر می کنم توفیق مسجد رفتن زمینه ساز بقیه توفیقات برای حاجی شد.

وی ادامه داد: به خاطر دارم که حاج حمید ارادت بسیار زیادی به طلبه ها داشت؛ مدتی در اهواز مستاجر طلبه ای داشتیم که حاجی حداقل کرایه ممکن را از ایشان می گرفتیم و بعدها هم به من گفتند که همان حداقل ها را حاجی جمع کرده و موقع تخلیه به آن طلبه بازگردانده است. 

همسر شهید مختاربند در پایان گفت: یکی از فرماندهان دفاع مقدس در تابستان سال 93 که عازم سوریه بود، از حاج حمید پرسید که اگر نیرو خواستیم، هستی؟ و ایشان هم پاسخ مثبت داده بود؛ به همین راحتی حاج حمید عازم شد تا از حرم اهل بیت (ع) دفاع کند؛ این اواخر که با او صحبت می کردم می گفت “من از دنیا دل کنده ام”.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.