ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14885
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۰۲
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید خواجه صالحانی در پاکدشت تشییع شد

پیکر مطهر شهید خواجه صالحانی در پاکدشت تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی دقایقی پیش در پاکدشت و با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید خواجه صالحانی دقایقی پیش در پاکدشت و با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید سعید خواجه صالحانی متولد ۱۳۶۸ بود و چند روز پیش در نبرد با تکفیری های سوریه جان خود را در راه اسلام و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فدا کرد.

اکبر رحمانی افزود: این شهید والا مقام همرزم شهید راه چمنی بود و به همرزم شهیدش پیوست.

رحمانی اضافه کرد: این شهید بزرگوار از کشتی گیران استان تهران و فرمانده پایگاه سیدالشهدا(ع) شهرستان پاکدشت بود که برای چهارمین بار به سوریه اعزام می شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت با بیان اینکه راه شهدا همواره ادامه خواهد یافت اضافه کرد: شهرستان ولایتمدار پاکدشت تاکنون ۴۹ گل شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.