ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14913
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش دادستانی آل‎خلیفه درباره شهید بحرینی منتشر شد

گزارش دادستانی آل‎خلیفه درباره شهید بحرینی منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، دادستانی عمومی آل خلیفه سرانجام به سکوت خود درباره پرونده شهادت مصطفی حمدان از جوانان انقلابی بحرین پایان داد و اطلاعاتی کلی و بدون ذکر جزئیات ارائه کرد. این دادستانی بدون اینکه از اصابت گلوله به سر مصطفی حمدان چیزی بگوید، تأکید کرد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، دادستانی عمومی آل خلیفه سرانجام به سکوت خود درباره پرونده شهادت مصطفی حمدان از جوانان انقلابی بحرین پایان داد و اطلاعاتی کلی و بدون ذکر جزئیات ارائه کرد.

این دادستانی بدون اینکه از اصابت گلوله به سر مصطفی حمدان چیزی بگوید، تأکید کرد که جمجه شهید به دلیل اصابت شئ سخت، شکسته شده است.

این در حالی است که ترکش های گلوله های ساچمه ای در سر شهید مصطفی وجود داشت.

دادستانی آل خلیفه همچنین به تحریف واقعیت ها پرداخته و در حالی که مصطفی حمدان در برابر منزل شیخ عیسی قاسم مورد اصابت گلوله های نظامیان قرار گرفته بود، ادعا کرد که ساعت 5 صبح در برابر منزلش در منطقه کرباباد پیدا شده است.

مادر شهید در گفت وگو با پایگاه خبری اللؤلؤه تصریح کرد که فرزند وی از منطقه الدراز به منزلشان در کرباباد منتقل شده و پس از آنکه آمبولانس از انتقال وی به بیمارستان خودداری کرده است، وی را با خودروی شخصی به بیمارستان دولتی منتقل کرده اند.

وی افزود که بیمارستان دولتی نیز از پذیرش شهید مصطفی خودداری کرده و سرانجام به مجتمع پزشکی السلمانیه انتقال یافت تا اینکه پس از چند روز بر اثر جراجت به شهادت رسید.

گفتنی است مصطفی حمدان از جوانان بحرینی در جریان حمله شبه نظامیان رژیم آل خلیفه به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه “الدراز” زخمی شده بود و روز جمعه بر اثر شدت جراحت های وارده شهید شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.