ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 14936
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۱۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در مراکز خدمات نوروزی قم + تصاویر

حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در مراکز خدمات نوروزی قم + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، ظهر امروز معاونان، مدیران و جمعی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از مراکز خدمات نوروزی استان قم  بازدید کردند. محمدجواد جهانگیر زاده معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و جمعی از خادمان حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، ظهر امروز معاونان، مدیران و جمعی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از مراکز خدمات نوروزی استان قم  بازدید کردند.

محمدجواد جهانگیر زاده معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها صبح امروز با حضور در محل ارائه خدمات نوروزی استان قم در عوارضی آزادراه تهران-قم، از خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی تقدیر کردند.

در این بازدید خادمان حرم مطهر اکیپ اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی، هلال‌احمر، شهرداری، اوقاف و امور خیریه، گردشگری و میراث فرهنگی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اورژانس را با پرچم حرم مطهر متبرک و عطرآگین کرده و در میان کارکنان این مراکز خدماتی متبرکات حرم بانوی کرامت را توزیع کردند.

#

معاونان، مدیران و خادمان حرم بانوی کرامت در ادامه در ستاد اسکان فرهنگیان قم حضور یافتند و ضمن عرض خسته نباشید، متبرکات آستان را در میان کارکنان و مسافران حاضر توزیع کردند. ناصر حمزه‌ای، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش قم پذیرای خادمان حرم کریمه اهل‌بیت در این ستاد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.