ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15160
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۲۸
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
گرامیداشت یاد شهید فهمیده توسط کاروانهای راهیان نور کرج

گرامیداشت یاد شهید فهمیده توسط کاروانهای راهیان نور کرج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر در اهواز، کاروان‌های راهیان نور شهرستان کرج همچنان حضوری پرشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان دارند. این حضور پرشور زائران سرزمین‌های نور از کرج که بیشتر در کاروان‌های بسیجی دانش‌آموزان کرجی دیده می‌شود جلوه‌ای دیگری از شکوه راهیان سرزمین‌های نور را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر در اهواز، کاروان‌های راهیان نور شهرستان کرج همچنان حضوری پرشور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان دارند.

این حضور پرشور زائران سرزمین‌های نور از کرج که بیشتر در کاروان‌های بسیجی دانش‌آموزان کرجی دیده می‌شود جلوه‌ای دیگری از شکوه راهیان سرزمین‌های نور را به نمایش می‌گذارد.
 
کاروان‌های راهیان نور کرج در جدیدترین حضور خود یاد و خاطره سردار ۱۳ ساله مقاومت ملت ایران شهید سرافراز محمدحسین فهمیده را گرامی داشتند و بر تداوم راه وی به‌ویژه در نزد نوجوانان وجوانان میهن اسلامی تاکید داشتند.
 
نام و خاطره‌ شهید فهمیده و تجلیل از این اسوه ایثار که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آن را رهبر بزرگ کشور دانستند بر زبان دانش‌آموزان دختر و پسر بسیجی شهرستان کرج در کنار مشاهد شهیدان و خاکریزهای معرفت مناطق عملیاتی استان خوزستان همزمان با خلوت آنها با شهدا و عطرافشانی مزار شهیدان گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهیدان حماسه‌ دفاع مقدس جاری بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.