ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15171
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
ممانعت از برگزاری مراسم عزاداری در بحرین

ممانعت از برگزاری مراسم عزاداری در بحرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، نیروهای نظامی در بحرین مانع برگزاری مراسم عزاداری شهید «مصطفی حمدان» که روز جمعه با گلوله نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید، شدند. گشتی های پلیس، همه ورودی های منتهی به کرباباد در نزدیکی منطقه تجاری منطقه السیف مسدود کردند و وزارت کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، نیروهای نظامی در بحرین مانع برگزاری مراسم عزاداری شهید «مصطفی حمدان» که روز جمعه با گلوله نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید، شدند.

گشتی های پلیس، همه ورودی های منتهی به کرباباد در نزدیکی منطقه تجاری منطقه السیف مسدود کردند و وزارت کشور خودروها و ادوات نظامی خود را داخل مناطق مسکونی مستقر کردند.

نظامیان آل خلیفه، مراسم عزاداری را که قرار بود روز گذشته برگزار شود، با خودروهای و ادوات نظامی تا جاده منتهی به قبرستان الحلة محاصره کردند.

مادر شهید مصطفی دراین باره گفت: نیروهای نظامی به سمت قبرستان حرکت کردند و من را تهدید کردند که اگر اصرار به ورود به قبرستان داشته باشم، به من حمله می کنند.

نیروهای نظامی به سمت عزاداران در کرباباد گاز اشک آور و گلوله شلیک کردند و این منطقه شاهد درگیری شدید بین طرف بود و عزاداران خشمگین با نیروهای داخل قبرستان الحله درگیر شدند.

گفتنی است، مصطفی حمدان  26 ژانویه پس از حمله نیروهای امنیتی به متحصنان در الدراز با گلوله ای که به سرش اصابت کرد، به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.