ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15188
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :
دیرکرد بی‌سابقه حقوق پرستاران/ قرار بود چرخ زندگی مردم هم بچرخد!

دیرکرد بی‌سابقه حقوق پرستاران/ قرار بود چرخ زندگی مردم هم بچرخد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، عضو کادر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی(ره) با اشاره به دیرکرد بی‌سابقه حقوق پرستاران این بیمارستان اظهار کرد: حقوق اضافه کار پرستاران(کارانه) موسوم به طرح «قاصدک» حدود هشت ماه است که عقب افتاده و این در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، عضو کادر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی(ره) با اشاره به دیرکرد بی‌سابقه حقوق پرستاران این بیمارستان اظهار کرد: حقوق اضافه کار پرستاران(کارانه) موسوم به طرح «قاصدک» حدود هشت ماه است که عقب افتاده و این در حالی است که حقوق ماه‌های قبل را هم به صورت علی الحساب تسویه کرده‌اند.

به گفته این منبع آگاه به جای رسیدگی به شکایات پرستاران و پرداخت معوقات آنها، با کسانی که اعتراض می‌کنند برخوردهای امنیتی و اطلاعاتی می‌شود، طوری که هر صدای اعتراض‌آمیز را می‌خواهند در نطفه خفه کنند.

وی ضمن گلایه از بعضی بی‌عدالتی‌ها، گفت: پرداخت حقوق پرستاران بیمارستان شهید بهشتی(ره) دیرتر از سایر بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد و همین‌طور حقوق پرستاران نسبت به پزشکان ناعادلانه است و این در حالی است که این قشر، بیشترین زحمت را کشیده و از بیماران بستری ناملایمات زیادی را متحمل می‌شود.

دانش آموخته پرستاری تصریح کرد: پرستاران کار خود را مخلصانه برای خدا انجام می‌دهند اما باید توجه داشت که سختی کار، عقب افتادن بی‌سابقه حقوق آنها و از طرفی رکود اقتصادی و توقعات خانواده‌شان، در کیفیت کار آنها بی‌تاثیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود که پس از برجام، چرخ زندگی مردم هم بچرخد اما مسئولان در پاسخ به مطالبات ما همیشه به وضعیت نامناسب بودجه و وضعیت اقتصادی اشاره می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.