ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15206
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف دشمنان تحمیل اراده سیاسی بر دولت است/ اقتصاد مقاومتی راهبرد دولت باشد

هدف دشمنان تحمیل اراده سیاسی بر دولت است/ اقتصاد مقاومتی راهبرد دولت باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: شهید املاکی یک انسان مطلوب خدا و قرآن بود.   دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید املاکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: شهید املاکی یک انسان مطلوب خدا و قرآن بود.

 

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید املاکی از یک فکر خردمندانه و عاقلانه برخوردار بود به‌طوری‌که می‌توان از او به‌عنوان قوی‌ترین مسئول اطلاعات لشکر 25 کربلا و لشکر 16 قدس گیلان یاد کرد.

 

سردار رحیم صفوی تصریح کرد: شهید املاکی انسانی متواضع، محجوب، اخلاق مدار، عاشق امام بود که ولایتمداری و از خود گذشتگی از خصوصیات بارز ایشان بود

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: شهید املاکی هم در قامت رشیدش دلاورمرد بود و هم در چهره انسانی خوش سیما بود به‌طوری‌که در چهره اش شهادت نمایان بود.

 

وی تصریح کرد: امروز جوانان کشورمان با الگو قرار دادن شهید املاکی می‌توانند به تلاش‌ها و زحمات رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس پی ببرند و در حقیقت شهید املاکی به‌عنوان الگویی کامل برای جوانان

نسل امروز است. 

 

سردار رحیم صفوی با اشاره به اینکه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما، دیروز جنگ تحمیلی را علیه کشورمان راه انداختند افزود: امروز همان دشمنان جنگ اقتصادی را با عنوان تحریم به ما تحمیل کرده‌اند.

 

 دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: شناخت دشمن در ابعاد مختلف از بهترین راه‌های مبارزه با اوست و در این راه باید اهداف و راهبرد دشمنان را شناخت.

 

وی گفت: در جنگ اقتصادی هدف دشمنان تحمیل اراده سیاسی بر دولت، ملت و حاکمیت کشورمان است و می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند و هدفشان این است که ایران اسلامی تمام قد از آنان در همه زمینه‌ها اطاعت کند.

 

سردار رحیم صفوی اظهار داشت: در مقابل این راهبرد دشمنان، رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که در این مسیر دولت و ملت باید برای پیروزی در برابر دشمنان، اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان یک راهبرد تلقی کنند. 

 

وی افزود: اگر دولت آینده در انتخابات پیش رو رهنمودهای مقام معظم رهبری را به‌صورت برنامه پنج ساله ببیند و در برنامه ریزی‌های سالانه خود اقتصاد مقاومتی را به برنامه‌ای جامع تبدیل کند بی‌تردید نتایج خوبی در این زمینه به‌دست می‌آید.

 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: باید تولید را در همه سطوح افزایش داد تا ضمن اینکه بی نیازی به واردات به سمت صادرات برویم و در این راستا باید دولت به بخش‌های کشاورزی و کارگاه‌های صنعتی کمک کرده و از آنان حمایت کند.

 

سردار رحیم صفوی ایجاد تفرقه و اختلاف را از اهداف مهم دشمنان در کشورمان دانست و گفت: آنها در تلاشند تا با ایجاد اختلاف در بین مذاهب و قومیت‌ها در کشورمان تفرقه افکنی کنند اما بدانند ملت با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف شوم‌شان دست یابند.

 

وی مقام معظم رهبری را رهبری قدرتمند،حکیم، دوراندیش، عادل و منحصر به فرد در بین رهبران کشورهای جهان اسلام خواند و گفت: نعمت ولایت فقیه از بزرگترین نعمات الهی است که باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.