ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15364
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
جناح گرایی باعث شده کارهای اساسی روی زمین بماند +گزارش تصویری

جناح گرایی باعث شده کارهای اساسی روی زمین بماند +گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، روز گذشته یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای کوشال بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با حضور خانواده های معظم شهدا، جمعی از مسئولین در کنار آحاد مردم در مسجد جامع الزهرا(س) این روستا با سخنرانی حجت الاسلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، روز گذشته یادواره ۱۶ شهید والامقام روستای کوشال بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با حضور خانواده های معظم شهدا، جمعی از مسئولین در کنار آحاد مردم در مسجد جامع الزهرا(س) این روستا با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدعابدین زاده کارشناس معارف صدا و سیما برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین زاده در این یادواره شهدا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جریان فتنه فرمود، گاهی دشمن اگر از فردی تعریف می کند به این دلیل نیست که می خواهد از او استفاده کند بلکه هدف دشمن این است که درگیری را بیشتر کند گفت: اگر دشمن گاهی از یک جناحی تعریف می کند تا او رای بیاورد به این دلیل نیست که می خواهد از او حمایت کند بلکه دشمن شیطنت می کند تا دعواها تشدید کند.

وی با اشاره به این که آیت الله جنتی نور چشم ما سنگربان بزرگ حفاظت از اسلامیت نظام است یاد آورشد: رهبرمعظم انقلاب می فرماید، به همه ارکان نظام می شود نقد کرد ، بنابراین کسی فکر نکند شورای نگهبان مافوق نقد است، شورای نگهبان را هم می توان نقد کرد.

حجت الاسلام عابدین زاده درادامه، جناح گرایی را عامل همه مشکلات دانست و افزود: جناح گرایی که در دولت های گذشته نیز وجود داشته است باعث شده تا کارهای اساسی روی زمین بماند.

کارشناس معارف صدا و سیما در ادامه با بیان اینکه منتظران ظهور امام زمان(عج) برای آمدن او از امروز باید طرح و برنامه داشته باشند و آماده آمدن او باشند نه اینکه وقتی امام زمان آمد بخواهند او را کمک کنند گفت: امروز ما باید حمله به تفکر مهدوی و ایجاد شبهه به ویژه در شبکه های مجازی را باید پاسخگو و مدافع امام زمان باشیم.

حجت الاسلام عابدین زاده با بیان اینکه، آماده کردن زمینه ظهور امام زمان(عج) دو جهت دارد که یکدیگر را تکمیل می کنند، گفت: یک جهت مربوط به عامه انسان هایی است که هرچند با دکترین و تفکر و نظریه مهدویت آشنا نیستند با این شیوه با امام زمان آشنا می شوند و جهت دوم انسان هایی هستند که با مهدویت آشنا هستند اما به شیوه دیگر با امام زمان آشنا می شوند و یکدیگر را تکمیل می کنند.

وی افزود: اما چگونگی آشنایی عامه مردم دنیا از امام زمان و آماده شدن ظهور از جهات مختلف، به ستوه آمدن از غلبه ظلم و فساد باعث می شود تا به دنبال منجی باشند، ضمن اینکه با روی کار آمدن همه مدعیان عدالت وعدم توانایی آنها در برقراری عدالت، باعث می شود تا مردم دنیا متوجه شوند فریب دروغ های آنها را خورده اند، بنابراین این نظریه که یک کسی خواهد آمد تا ظلم و فساد را نابود کند قوت می گیرد.

حجت الاسلام عابدین زاده اظهار داش: خواص و کسانی که با نظریه و دیدگاه مهدویت آشنا هستند با عمق بخشیدن به اعتقاداتشان و با تجدید بیعت روزانه با امام زمان(عج) خود را آماده ظهور امام زمان می کنند.

به گفته وی، کسی که سبب می شود عامه بشریت با مهدویت آشنا شود، ما هستیم که وقتی بشریت از رهبران شان دلسرد شدند به امید مهدی صاحب الزمان و در انتظار امام زمان(عج) زندگی کنند نظریه مهدویت را به گوش انسانها برسانیم.

این کارشناس معارف صدا و سیما یادآور شد: یک طرح نظریه مهدویت در جهان با نام شیخ زگزاکی در نیجریه بروز و ظهور می کند و ۲۰ میلیون شیعه تربیت می کند که این ها افرادی هستند که از جان خود می گذرند، بنابراین اگر قرار است مهدویت را وارد زندگی خود کنیم به معنای ایستادن به پای آرمان های انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.