ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15367
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
  • 152 بازدید
  • ارسال توسط :
نقاشی فرزند شهید مدافع حرم دلیجانی برای سال نو+عکس

نقاشی فرزند شهید مدافع حرم دلیجانی برای سال نو+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ فرزند شهید در این نقاشی با کشیدن نقاشی خانواده در کنار سفره هفت سین نوشته بود باباجون اولین سالی بود که پیش ما نبودی . شهید بستان صالحی، سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ فرزند شهید در این نقاشی با کشیدن نقاشی خانواده در کنار سفره هفت سین نوشته بود باباجون اولین سالی بود که پیش ما نبودی .

شهید بستان صالحی، سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان است که در مناطق عملیاتی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. شهید صالحی ۴۰ ساله و از فرماندهان لشگر فاطمیون افغانستان و دارای ۵ فرزند خردسال شامل ۲ دختر و ۳ پسر است. 

بستان صالحی آبان‌ماه امسال در منطقه حلب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم چهارم آذر ماه از چهار راه شهید عسگریان به سمت گلزار شهدای شهرستان دلیجان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۱ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.