ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15469
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۵:۰۰
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع یکی از شهدای برقراری امنیت پایتخت؛ ۱۶ فروردین در تویسرکان

تشییع یکی از شهدای برقراری امنیت پایتخت؛ ۱۶ فروردین در تویسرکان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ با توجه به تغییرات برنامه ریزی در  مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید طهماسبی در تهران مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در تویسرکان نیز تغییر کرده است. از این رو  پیکر پاک شهید محسن طهماسبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ با توجه به تغییرات برنامه ریزی در  مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید طهماسبی در تهران مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در تویسرکان نیز تغییر کرده است.

از این رو  پیکر پاک شهید محسن طهماسبی  روز چهارشنبه  ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی  (ره) به سمت میدان شهید هرمزی تشیع و بعد از اقامه نماز جهت خاکسپاری به بهشت زهرای تویسرکان منتقل خواهد شد.
گفتنی است بامداد روز 12 فروردین ماه سال جاری دو مامور پلیس پایتخت در جریان تعقیب یک دستگاه پراید،روی پل هجرت دچار حادثه شده و به شهادت رسیدند.

 اسامی نیروهای فداکار پلیس که در این حادثه به فیض شهادت رسیدند، عبارت است از ستوان دوم محسن طهماسبی از پرسنل کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق و ستوان دوم مجید خدابنده از پرسنل یگان امداد.

در خبرگزاری میزان روز گذشته آمده بود که چهار پسر جوان که دو مامور پلیس پایتخت در جریان تعقیب آنها به شهادت رسیدند، شناسایی و بازداشت شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.