ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15491
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۱۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید مسئولان استانی از پروژه بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند+ تصاویر

بازدید مسئولان استانی از پروژه بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس و جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌منظور بررسی میزان پیشرفت کار و موانع موجود از پروژه بیمارستان 185 تختخوابی در حال احداث نهاوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس و جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌منظور بررسی میزان پیشرفت کار و موانع موجود از پروژه بیمارستان 185 تختخوابی در حال احداث نهاوند بازدید کردند.

همچنین کریم حمیدوند فرماندار، عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونین این دانشگاه به همراه دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از بیمارستان‌های نهاوند بازدید کردند و درروند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

معصومی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان نیز از محل احداث پد بالگرد بیمارستان جدید نهاوند بازدید کرد.

وی همچنین از پایگاه اورژانس فیروزان، گاماسیاب و گیان نهاوند بازدید نموده و از تلاش و زحمات کارکنان اورژانس 115 در ارائه خدمت به مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

بیمارستان 185 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند طبق گفته مسئولان قرار است به‌زودی افتتاح شود.

 

1233567

1233569

1233568

1233570

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.