ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15548
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مجید خدا بنده لو در گلستان تشییع می شود/زمان مراسم ترحیم

شهید مجید خدا بنده لو در گلستان تشییع می شود/زمان مراسم ترحیم

محمود حسینی شعار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هماهنگی های نهایی برای تشییع شهید عرصه نظم و امنیت اجتماعی در گلستان انجام شده است افزود: این مراسم سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ و با حضور مردم مومن بهارستان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین انتظامی و روسای ادارات شهرستان بهارستان برگزار می شود. […]

محمود حسینی شعار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هماهنگی های نهایی برای تشییع شهید عرصه نظم و امنیت اجتماعی در گلستان انجام شده است افزود: این مراسم سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ و با حضور مردم مومن بهارستان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین انتظامی و روسای ادارات شهرستان بهارستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم از مصلی گلستان به سوی گلزار شهدا این شهر برگزار خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه نماز بر پیکر این شهید والا مقام عرصه نظم و امنیت توسط حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان برگزار می شود افزود: پیکر پاک شهید خدابنده لو در گلزار شهداء گلستان دفن خواهد شد.

حسینی شعار گفت: شهید ستوان دوم مجید خدا بنده لو از اهالی شهرستان بهارستان و یکی از دو مامورین فداکار پلیس پایتخت است که در راستای برقراری نظم و امنیت شهر تهران یازدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی سپس به زمان مراسم ترحیم شهید خدا بنده لو اشاره کرد و گفت: مراسم ترحیم این شهید والامقام نیز روز پنجشنبه ۱۷ فروردین از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مصلی گلستان برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.