ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 15578
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 445 بازدید
  • ارسال توسط :
اکران تکراری «روزهای تشنگی» درچاه کوهی/ نبود مسجد و خاموشی صدای اذان در زادگاه شهید ساربان بامری+تصاویر

اکران تکراری «روزهای تشنگی» درچاه کوهی/ نبود مسجد و خاموشی صدای اذان در زادگاه شهید ساربان بامری+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ، روستای چاه کوهی با ۳۰۰نفر جمعیت در ۱۵کیلومتری بخش جازموریان است که مردم آن از درد بی آبی به خود می پیچند،زخمی که التیام آن تبدیل به سراب شده است. چاه کوهی جای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ، روستای چاه کوهی با ۳۰۰نفر جمعیت در ۱۵کیلومتری بخش جازموریان است که مردم آن از درد بی آبی به خود می پیچند،زخمی که التیام آن تبدیل به سراب شده است.

چاه کوهی جای است که شهید مفقود الاثر ساربان بامری شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در آن دیده به جهان گشود و حال مردم این روستا گویا فراموش شده اند.

مردم روستای شهید ساربان بامری از بی آبی رنج می برند و هیچ اقدامی برای حل این بی آبی از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

نبود مسجد در روستا باعث شده که جمعیت روستا که اکثراً جوان هستند از مسائل شرعی و دینی خود دور بمانند که این امر باعث گلایه مندی روستائیان را در پی داشته است.

با توجه به این که چندین سال از عمر شریف انقلاب اسلامی می گذرد ، باز توجه جدی به این مقوله (مسجدسازی )که مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد ، توجه چندانی نشده است که دلیل آن را نمی دانیم .

متأسفانه در یادمانی هم که برای تنها شهید دلاور مفقودالاثر شهر زهکلوت، شهیدساربان بامری، به صورت یک مزار در بیابانی خشک احداث شده است خیلی تفاوتی با سایر مزارها دارد این روزها کاش مسئولین شهرمان دقیقه ای وقت بگذارند و راهی زادگاه این شهید بزرگوار شوند چرا که مردمان آن با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم می کنند.

به هر روی نباید فراموش کرد که روستائیان روزهای بی آبی را با چه سختی پشت سر خواهند گذاشت و انتظار می رود قبل از رسیدن فصل گرما مسئولان امر برای به حداقل رساندن مشکلات در این روستا چاره اندیشی جدی کنند. در تصاویری که یکی از شهروندان برای ما ارسال کرده است، تهیه آب توسط روستاییان از نقاط دیگر را مشاهده می نمایید.

 

این روستائیان امیدشان به توجه مسئولین است تا با استفاده از ظرفیت های موجود راههای برون رفت از این مشکلات که مسیر زندگی آنها را با موانعی مواجه کرده است ، عملیاتی کنند.

بخش جازموریان در فاصله ۶۵کیلومتری شهرستان رودبارجنوب استان کرمان واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.