ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15662
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۰۳
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور آمریکا در مبارزه با داعش و طالبان در افغانستان طولانی خواهد بود

حضور آمریکا در مبارزه با داعش و طالبان در افغانستان طولانی خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «برد چیرمن»، عضو کنگره آمریکا اظهار داشت که این کشور در کنار مردم افغانستان در برابر تروریست‌ها ایستاده و منتظر هستیم افغانستان در مسیر صلح و پیشرفت گام بردارد. وی افزود: ما به مبارزه با طالبان و داعش متعهد هستیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «برد چیرمن»، عضو کنگره آمریکا اظهار داشت که این کشور در کنار مردم افغانستان در برابر تروریست‌ها ایستاده و منتظر هستیم افغانستان در مسیر صلح و پیشرفت گام بردارد.

وی افزود: ما به مبارزه با طالبان و داعش متعهد هستیم و افغانستان می‌تواند کمک و حمایت آمریکا را انتظار داشته باشد.

برخی دیگر از اعضای کنگره آمریکا ادامه کمک آمریکا به افغانستان را یک نیاز جدی دانسته و می‌گویند که دولت آمریکا، افغانستان را تنها نخواهد گذاشت.

«وجری جو» عضو دیگر کنگره آمریکا می‌گوید، ما به ادامه حمایت خود از افغانستان نیاز داریم، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم افغانستان بسوی پیشرفت حرکت کند.

آریانا نیوز نوشت: این اظهارات در حالی مطرح می‌شود، که در این اواخر موجی از انتقادها در رابطه با حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی در سطح افغانستان و جهان مطرح شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.