ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15676
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۵۸
  • 272 بازدید
  • ارسال توسط :
اجازه نمی دهیم لیبی به پایگاه داعش تبدیل شود

اجازه نمی دهیم لیبی به پایگاه داعش تبدیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، ترزا می نخست وزیر انگلیس در گفتگو با روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی اعلام کرد: ما به حمایت از توافقات سیاسی در لیبی ادامه می دهیم و مانع از تبدیل شدن این کشور به پایگاهی برای داعش خواهیم شد. می در بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، ترزا می نخست وزیر انگلیس در گفتگو با روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی اعلام کرد: ما به حمایت از توافقات سیاسی در لیبی ادامه می دهیم و مانع از تبدیل شدن این کشور به پایگاهی برای داعش خواهیم شد.

می در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: ما به حمایت از توافقات سیاسی در لیبی ادامه می دهیم و مانع از تبدیل شدن این کشور به پایگاهی برای داعش خواهیم شد.

وی بدون اشاره به اینکه عربستان سعودی یکی از حامیان اصلی تروریسم در جهان است، گفت: لندن و ریاض منافع مشترکی در رابطه با همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم دارند.

می همچنین مدعی شد که ایران عامل بی ثباتی در منطقه است و باید برای مقابله با این کشور به اقدام دسته جمعی روی آورد. وی ادعا کرد: فعالیت های ایران عامل بی ثباتی در منطقه است و مقابله با اقدامات خصمانه ایران در لبنان، عراق، یمن و سوریه یا در منطقه خلیج فارس مستلزم اقدام دسته جمعی است.

نخست وزیر انگلیس در ادامه گفت: لندن از کشورهای حاشیه خلیج فارس در برابر دخالت های ایران حمایت می کند.

وی درباره یمن نیز گفت: ما از دخالت ائتلاف عربی در یمن برای بازگرداندن دولت مشروع در این کشور و جلوگیری از تجاوزات حوثی ها حمایت می کنیم.

نخست وزیر انگلیس درباره سوریه نیز اعلام کرد: تنها راه پایان بخشیدن به درگیری  و جنگ در سوریه، بازگشت به یک مذاکرات سیاسی واقعی و فراگیر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.