ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 15698
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۳۲
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :

افتخارم این است که سرباز قاسم سلیمانی‌ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شبکه افق مستندی درباره ابومهدی المهندس، یکی از بارزترین فرماندهان الحشد الشعبی و نقش وی در الحشد الشعبی، سپاه قدس، شورای عالی و سپاه بدر تهیه کرده است. المهندس در این مستند گفت: جهاد برای من یک نوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شبکه افق مستندی درباره ابومهدی المهندس، یکی از بارزترین فرماندهان الحشد الشعبی و نقش وی در الحشد الشعبی، سپاه قدس، شورای عالی و سپاه بدر تهیه کرده است.

المهندس در این مستند گفت: جهاد برای من یک نوع سرگرمی است و من در جنگ با ایران علیه نظام صدام و علیه مجاهدین خلق جهاد کردم، همچنین در عملیاتی در کویت نیز شرکت کردم.

او در پاسخ به این سوال که نام وی در لیست تروریست‌ها است و احساس وی در مورد این موضوع چیست، گفت: افتخار می کنم که نامم در این فهرست است و آرزو می‌کنم که در گلزار شهدای تهران دفن شوم نه در عراق.

المهندس درباره زبان فارسی گفت: زبان فارسی را یاد گرفتم، زیرا زبان فارسی زبان انقلاب است و زبان عربی زبان قرآن است و این سخن منسوب به آیت‌الله  بهشتی می‌باشد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از شخصیت‌های ایران را بیشتر دوست دارد، گفت: رهبر انقلاب، آیت الله خامنه‌ای سپس سردار سلیمانی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.