ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 15727
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
  • 619 بازدید
  • ارسال توسط :
مراجعه ۴۰ هزارنفر به اورژانس‌ای دانشکده علوم پزشکی آبادان درنوروز

مراجعه ۴۰ هزارنفر به اورژانس‌ای دانشکده علوم پزشکی آبادان درنوروز

علیرضا آموزنده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی امسال به طور دقیق ۳۹ هزار و ۵۲۲ نفر به اورژانس‌های بیمارستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان (در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان ) مراجعه کردند. وی افزود: در این میان، اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آبادان با ۱۱هزار […]

علیرضا آموزنده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی امسال به طور دقیق ۳۹ هزار و ۵۲۲ نفر به اورژانس‌های بیمارستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان (در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان ) مراجعه کردند.

وی افزود: در این میان، اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آبادان با ۱۱هزار و ۸۷۹ مراجعه کننده، بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

آموزنده همچنین آمار بستری‌شدگان در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده در بازده زمانی یادشده را دو هزار و ۱۲۵ نفر عنوان کرد و اظهار کرد: بر این اساس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با ۶۸۶ بیمار، بیشترین تعداد بستری را داشت.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در طول مدت یاد شده بیمارستان‌های آیت‌‎اله طالقانی  و شهید بهشتی آبادان، ولیعصر(عج) خرمشهر و شهید معرفی‌زاده شادگان به طور شبانه روزی به مراجعان خدمات ارائه می کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.